Gå til innhold

Åpent i Sverige mandag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenkte å ta en tur, men er det åpent??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, der er det kun stengt 2 gng i året. Og det er ikke i pinsa:)

Skrevet

Ha ha, du tenker nok på Svinesund/Nordby du over, DER er det stengt to ganger i året. Sverige for øvrig har stengt mange flere dager ;-) Men på mandag har de åpent, det er en vanlig dag der, for de har "bytta" den ut med sing nasjonaldag 6 juni. Så forrige mandag var "alt" stengt (utenom Norby,da) men denne mandag er alt åpent :-)

 

Mittsommarafton og valborg er to dager som er spesielle for Sverige, som også er greit å vite om, da fester de ;-)

Skrevet

Ok, så polet er åpent også? :)

Skrevet

Jada, det kan du se på systembolaget.se :-) Løp og kjøp!

Skrevet

Hva er systembolaget?

Skrevet

Siden det er snakk om serige her, er Åre åpent på mandag?

Skrevet

Systembolaget er polet i Svergie:) Det er greit å vite hvis du skal på polet:)

Skrevet

Det var åpent forrige helg også i Sverige:) Kanksje ikke polet for der var jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...