Anonym bruker Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 Vi tenkte å ta en tur, men er det åpent??
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 ja, der er det kun stengt 2 gng i året. Og det er ikke i pinsa:)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2011 #3 Skrevet 11. juni 2011 Ha ha, du tenker nok på Svinesund/Nordby du over, DER er det stengt to ganger i året. Sverige for øvrig har stengt mange flere dager ;-) Men på mandag har de åpent, det er en vanlig dag der, for de har "bytta" den ut med sing nasjonaldag 6 juni. Så forrige mandag var "alt" stengt (utenom Norby,da) men denne mandag er alt åpent :-) Mittsommarafton og valborg er to dager som er spesielle for Sverige, som også er greit å vite om, da fester de ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2011 #5 Skrevet 11. juni 2011 Jada, det kan du se på systembolaget.se :-) Løp og kjøp!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2011 #7 Skrevet 11. juni 2011 Siden det er snakk om serige her, er Åre åpent på mandag?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2011 #8 Skrevet 11. juni 2011 Systembolaget er polet i Svergie:) Det er greit å vite hvis du skal på polet:)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2011 #9 Skrevet 11. juni 2011 Det var åpent forrige helg også i Sverige:) Kanksje ikke polet for der var jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå