Gå til innhold

Møkkalei Lano-ungen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det er helt tydelig tid for å stemme frem en ny Lano-unge og alle mødre vil ha trynet på ungen sin klint utover refill-posen til Lano et helt år frem i tid. Det de helst vil er å vinne 30.000 i reisegavekort.

Poenget er: Nei jeg kommer ikke til å stemme på ditt barn til Årets Lano unge fordi han/hun er stygg, lite sjarmerende og mora er teit!

Tigger du stemmer? Da bør du tåle å høre sannheten også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også sååå sinna da! :P La nå oss som melder ungen vår på Lano-konkurransen være i fred, da. :) Jeg bryr meg lite om du stemmer eller ikke, altså. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Altså, jeg har ikke noe imot at foreldre melder på barna sine til Lano-ungen. Sikkert en koselig hobby for mor det. Men det jeg reagerer på er alle private meldingene fra perifere bekjente på facebook. Ei sender daglig "tigge"meldinger. Mangler bare 300 stemmer. So what??! Jeg har bedre ting å gjøre.

Skrevet

har ikke barn enda, men kommer IKKE til å gjøre det. Drittlei selv. Pengene burde heller vært gitt til et nytt formål hver år:)

Skrevet

Er også rimelig lei alle meldingene om å stemme!! Fine og sjarmerende unger alle sammen,men herrefred da :o/

Å jaggu er det ikke blitt mas om leverpostei-ungen også nå... !!

Kommer IKKE til å melde på mitt englebarn selv om den selvfølgelig kommer til å bli verdens nydeligste og burde vinne ;-)))

• 2 uker senere...
Skrevet

Vært med en gang vi nå,men orker ikke peset.Ser det er mange som jukser uansett.Som får sinnsykt mange stemmer over natta ;)

Og av de som de valgte av fylkesvinnerere nå..Var det kanskje et par av dem som er en "lano-unge"..

Sett så maaaaange fine bilder av barn på lanosidene.Så vagte de disse bildene..jaja..Men som sagt,det var et par av de bildene som var bra ..

Er nok kjente av kjente osv..

Nei gidder ikke leverpostei opplegget.Lei jeg hehe

• 1 måned senere...
Skrevet

Syns helt ærlig det er litt ekkelt å melde på barn på slike ting jeg. Kan ikke føles godt for barnet i ettertid at ingen gadd stemme på deg.

• 3 uker senere...
Skrevet

EEEEElsker det du skriver!!! =DDD

OMG!!! haleluja! BARE sannhet i det der!

Husker i fjor, da var det haugevis av nybakte mødre som sendte meg invitasjoner på FB om å stemme på den blårøde stinkende lille dritten sin (jeg liker unger, men ikke andre sinehehe...)

Bestemte meg for å ikke stemme på en kjeft, MEN så oppdaget jeg et barn som ikke var som alle andre. Han var handicappet, og så annerledes ut. HAN STEMTE JG PÅ!! Er det noen foreldre som fortjener et reisegavekort på 30.000,- så må det være hans, samtidig så syns jeg det er på tide at vi våkner opp og ser at vi er i 2011. Verden er faktisk sånn at ikke alle er like pene, eler nødvendigvis som de skal, men de bruker da for faen såpe de og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...