Gå til innhold

hvem har briovogner her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvorfor valgte du det, klarer du å svare helt objektivt på om du er fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har, men babyen har ikke meldt sin ankomst enda, så foreløpig står den på utstilling i gangen:) Den er hvertfall kjempefin å se på! Valgte den i hovedsak fordi man kan klikke bilstolen på understellet. Men også fordi jeg syntes den var fin.

Skrevet

Jeg har en Brio Sing til cafe og kjøpesentervogn, og en Brio Happy til tur og sovevogn. Helt nye begge to, ingen problemer og er fornøyd med begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...