Anonym bruker Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Er alene med toåringen min, har ikke bil og kan ikke skaffe det heller det neste året når vi flytter, pga manglende parkeringsplass, så blir buss og vogn på oss. Hvilken vogntips har dere? :-) Jenta min fyller 2,5 nå i sommer..
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 Ingen vogn!! Pakka bort vogna da hun var 16 mnd.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2011 #4 Skrevet 10. juni 2011 Beklager, leste ikke alt du hadde skrevet. Leste kun overskriften din. Når jeg leser alt, skjønner jeg at du må ha vogn. Skulle gjerne ha hatt et bra svar. Håper andre her har svar som kan være til hjelp. 21:37.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2011 #5 Skrevet 10. juni 2011 Carena easy trilla er billig og funker fint til 2,5 åringen min ihvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2011 #6 Skrevet 10. juni 2011 Vi har en Brio Sitty stående til 3 åringen vår. Den er super å ha om vi skal på langtur, og må ha et annet tempo enn de små beina kan klare.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2011 #7 Skrevet 10. juni 2011 TFK Lang i ryggen og god plass til en 2 åring.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2011 #8 Skrevet 10. juni 2011 Har hatt mange forskjellige vogner til mine fire barn, og vil definitivt anbefale Emmaljunga Scooter. Billig og veldig bra vogn! 2-åringen min sitter sjeldent i vogn lenger, men av og til er det nødvendig, som når vi skal en tur til dyreparken, dagstur til byen osv. Vi bruker også vogn til butikken, da går 2-åringen selv mens matvarene fraktes i vogna... http://www.barnevognguiden.no/emmaljunga/emmaljunga-scooter-20.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå