mimmi89 Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 det starta da jeg kom hjem fra jobb i går kveld, og fortsatte i hele natt. begge veier (beklager detaljer) og skikkelig mageknip. fikk til slutt vondt nede i magen og i korsryggen, men det kan jo være for at jeg ligger og vrir meg eller henger over doskåla.. Har enda ikke fått ned noe veske, men kjenner lillemor i magen sparker fremdeles Noen som har råd til hva jeg bør gjøre? Er det farlig for ungen at jeg er syk på denne måten? Magen kjennes hard og stinn, og jeg syns kynnerne kommer hyppig mens jeg bare sitter i ro.. ringe føden? Legen?
NostraStoria Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 Det er ikke farlig for ungen hvis du har noen dager med spysyke. Prøv å få i deg noe væske og litt næring som f.eks eplejuice blandet 50/50 med Farris, spis noen Ritz kjeks/Marie kjeks når du greier det. Eplejuicen med farrisen funker litt mot kvalmen i tillegg til at du får i deg væske. Du blir fort bedre igjen hvis du får i deg litt "riktig" mat/drikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå