Gå til innhold

feriepengene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere fått feriepengene på konto???

vi skulle få dem den 10 ende og her sitter jeg å venter.. Klarer ikke roe meg ned før de er inne på konto. Jeg trenger dem, holder jo på å pusse opp huset osvosv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan bare gå å legge deg, de er ikke inne på konto før rundt 7 i morra tidlig.....hvis de kommer.

og her er det ikke lønn før den 15,så jeg venter ikke på de.

Skrevet

Nei, har ikke det. Skal heller ikke ha ferie enda... Så det kommer på min neste lønning, som er 1.juli.

Men skulle du få dine i dag, så kommer de nok... I løpet av dagen en gang! ;)

Skrevet

huff.... dette blir en hard natt.. er så spent på hvor mye jeg får også,, huff og huff,, slik er det hvert år i dette huset,,,,

HI

Skrevet

00.31 her igjen....

unnkyld, jeg kan virke litt sur i det første innlegget mitt, det var ikke meningen...

men ta deg en tur i senga, og tenk over hva dere kan bruke pengene på, og hvor det er lurt å pusse opp, sånne tanker får meg til å sovne fort...hehe..

hvis du tar 10 % av inntekten har du sånn ca summen, og det skal stå på den siste lønnslippen for 2010 eller ved selvangivelsen, der står også bruttolønn....så det kan du finne ut ;-)

ellers kan jeg ansbefale deg å sove, så du er uthvilt til du skal på shopping ;-))))

godnatt :-)

Skrevet

HI her.. syns ikke du virket sur:P er ikke helt typen som tar ting så veldig høytidlig og blir snurt..

Ja, må vel prøve å sove.. hihi..! bare så synd at alt jeg har planlagt å kjøpe er til huset, hunden eller UNGEN! er blitt ordentlig hønemor... huff å huff! God natt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...