Gå til innhold

ang lano ungen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke hele poenget at det skal være bilde av et barn som bader med masse lano skum? gidder jo ikke stemme på unger som er fult på kledd med vinter dress. det er jo ikke det jeg forbinner med lanoungen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forbinder da for guds skyld

Skrevet

Jo, det var ihvertfall det som var den opprinnelige ideen! Badebilder!

 

(Men i dagens samfunn er det jo veldig skummelt å legge ut "naken"bilder av barna sine på internett, det er jo så mange syke mennesker der ute!!)

Skrevet

Lano skulle hatt krav om at det er badebilder.. lano er en såpe som man vasker seg med.. og man trenger ikke bruker bilder med masse hud som vises,, man kan lage masse skum og dekke barnet av skum på en morsom måte;)

Skrevet

akkurat det jeg mener. skum i håret og over alt. eneste huden man ser er ansiktet med to øyne og et stort smil. og det ser man jo uansett å mye tøy de pakker på de! gøye bilder med skum!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...