Gå til innhold

Lærere - feriepenger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer, hvor mye får dere i "feriepenger", tenker altså hvor mye mer enn en normal junilønn. Jeg syntes mitt tillegg var lite, 6000,- mer enn vanlig. Var riktig nok i permisjon 3 1/2 mnd i fjor, men trodde det skulle være mer. Hva har dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo an på hva du har tjent året før.

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Jobbet mellom 100 - 80 % når jeg ikke hadde perm., så trodde faktisk at det skulle bli mere igjen.

Skrevet

bare finn ut hvor mye du tjente i fjor.så skal du ja 10,2% eller 12% ferie penger av det..

Skrevet

jeg tjente 360000 i fjor og fikk 13500 ekstra i lønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...