Anonym bruker Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Bare lurer, hvor mye får dere i "feriepenger", tenker altså hvor mye mer enn en normal junilønn. Jeg syntes mitt tillegg var lite, 6000,- mer enn vanlig. Var riktig nok i permisjon 3 1/2 mnd i fjor, men trodde det skulle være mer. Hva har dere andre?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Det kommer jo an på hva du har tjent året før.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 Ja, selvfølgelig. Jobbet mellom 100 - 80 % når jeg ikke hadde perm., så trodde faktisk at det skulle bli mere igjen.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2011 #4 Skrevet 9. juni 2011 bare finn ut hvor mye du tjente i fjor.så skal du ja 10,2% eller 12% ferie penger av det..
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2011 #5 Skrevet 9. juni 2011 jeg tjente 360000 i fjor og fikk 13500 ekstra i lønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå