Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Jakob?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er en Jakob ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får assosiasjoner til fugl.

Skrevet

Jakob er morfar og hadde vært førstevalget til en evt kommende sønn om ikke tanten min allerede hadde brukt det:)

Skrevet

Kjempesøt, rolig og tillitsfull :)

Skrevet

Det het undulaten min.

Han var kul ;-)

Skrevet

nei huff det er ikke noe fint

Skrevet

dødsfint! absolutt en av mine favoritter :)

Skrevet

Han er en tillitsfull og glad skøyer :) Men har ett skikkelig temperament når det er noe han ikke får til. Slik er vår lille Jacob og den deiligste gutten jeg vet om :)

Skrevet

Kjemefint - kunne brukt det selv :-)

Skrevet

Synes det er kjempefint :-) Kjenner ingen Jakob så kan ikke si noe om hvordan han er ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...