Gå til innhold

Så sykt FLAUT!


Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag tidlig sto jeg opp med datteren min på 17mnd og gjorde henne klar til barnehagen. Samtidig tok jeg frem mine egne klær som jeg skulle ta på meg etter jeg hadde dusjet, (hvilket jeg skulle gjøre etter hun og pappa hadde dratt, for jeg har gått i svangerskapspermisjon).

 

Dattern min fant klærne mine og lekte med de mens jeg lagde matpakke, og trædde den svære høygravidtrusa mi over hodet så den slang rundt halsen, hun protesterte vilt da jeg skulle ta den av så jeg tenkte at det var greit at hun gikk litt rundt med den. Mens jeg fremdeles lagde matpakke kledde pappan hennes på ytterklærne hennes og gjorde seg klare, jeg kom med matpakka og vinket hadet. Så dusjet jeg og skulle kle på meg, men hvor faen er trusa mi? Jeg lette alle stedene hun hadde vært i de tre minuttene hun hadde trusa på seg, men den var ingen steder.

 

Jeg måtte jo bare ringe gubben på jobb og høre om han hadde tatt den av henne, men det hadde han ikke (at ikke mannfolk kan legge merke til sånne ting!), selvom han hadde konstantert at noe var rundt halsen hennes. jaja, de må ha fått seg en god latter i barnehagen i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! :) Du eller pappa som skal hente? :D

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHA!!! Menn altså!!!! De ler nok godt i dag ja.. HOHO... Og de skjønner det nok siden far leverte..

 

Når dere henter i dag: "ja, og her har dere trusa også..."

Skrevet

hahaha! jeg ler meg i hel! godt den var ren i det minste da;)

 

Skrevet

HAHAHAAHAHHAHA ja sånt er flaut, men det blir heldigvis morsomt for deg også etter hvert! :P

Skrevet

HAHAHAHA

 

Tusen takk for en god latter! Det trengte jeg virkelig i dag!

Skrevet

Jeg ler så jeg griner... Jeg jobber selv i barnehage og dette hadde nok vært et morsomt innslag! På en god måte lissom!

 

Men vær du trygg..dere er ikke de eneste som har vært borti sånne ting... vi finner mye rart både påkledd ungene og gjemt nedi sekken...barn er VELDIG flinke til å pakke med seg ting når foreldrene ser en annen vei!

Skrevet

Det flaueste er nesten at det er foreldrekaffe i bhg i dag, så vi skal dit sammen. Jeg har en god tone med de ansatta, så jeg kunne ledd litt av det med de, men tenkt om de andre foreldrene får det med seg da? Nei, jeg lurer på om jeg skal møte opp et kvarter før for sikkerhetsskyld jeg...

 

HI

Skrevet

Dagens beste innlegg :D Lykke til på foreldrekaffien!

Skrevet

Har det ikke vært et nesten identisk innlegg om denne saken her før, for flere år siden?!

Skrevet

Jeg har ihvertfall lest dette før.

Skrevet

Ha ha, nå måtte jeg le! Den var god :-)

Skrevet

Dette skjedde hvertfall i dag, men kan selvfølgelig ikke se bort fra at det har hendt noen andre før. Har nesten litt vanskelig for å tro at det har hendt noen før, for det er jo noe man burde kunne unngå, hadde det ikke vært for det hersens mannfolket mitt!

 

Vi klarte selvfølgleig ikke å komme tidligere til foreldrekaffen, men trusa mi lå fint i sekken til dattera mi da vi kom. Det var det første jeg sjekket! Ingen sa noe, men så var det jo også fullt av andre foreldre der også da... Samboern hadde glemt hele greia, men det hadde ikke jeg! Det var tross alt min truse

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...