Gå til innhold

Ny tråd til termin 17. juni-gjengen:) Den andre ble så lang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj, spennende, Amy*75*Fødeklar!!!*:) Da håper jeg neste oppdatering er om vel overstått fødsel og babykos:)

Her skjer det ingen ting... Jeg er også veldig opp og ned om jeg gruer meg veldig eller bare litt til fødsel;) Håper alt starter på et tidspunkt hvor jeg føler meg litt opplagt. Akkurat nå tror jeg at jeg blir den siste av 17. juni-gjengen som får fortelle om overstått svangerskap, men uansett, ikke lenge igjen nå, altså!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 små og en spire, du kan like godt finne på å slå meg på målstreken!

Så fornøyd i natt da takene tok seg opp gjevnt og trutt; slumret mellom "slaga" og tenkte at NÅ skjer det endelig. Men neiiiiiida..... Ebbet ut på morrakvisten som det har gjort flere ganger før, sitter igjen med mensmurringer i ryggen og kynnere.

Vurderer sterkt å kjøre sak mot Livmor for dårlig arbeidsmoral og falske løfter (forhåpninger..) og for å slite ut en stakkar som tross alt snart skal føde og trenger alt det overskudd og energi jeg kan få!!

Skal vi satse på lørdag begge to, min nye sammensvorne?

Jeg henger meg gjerne på den planen ;)

Skrevet

...Og så har vi jo termin i dag, jenter!!!!

Tittet inn på "min side" og der stod det "du har 0 dager og 0 uker til termin.

Tenk det...... ;)

Skrevet

Ja, kjempemoro å lese 0 dager og 0 uker igjen til termin:) Ble i litt godt humør av det. Hehe...

Syns ikke noe om at Livmor driver og sliter deg ut sånn, Amy*75*Fødeklar!!!* Her trenger man alt det overskuddet man kan få, så sånne episoder over lang tid kan hun virkelig holde seg for god til, ja...;)

Ellers er jeg veldig med på å satse på i morgen for oss begge! Selv om jeg vet fødsel kan starte når som helst så har jeg liksom mistet litt troa på at ho kan komme i morgen ettersom jeg ikke har noen tegn til noe som helst... Men alltid lov å håpe;) Hehe... Barnevaktene er i boks for helga, og de er nesten mer utålmodig enn meg;)

Heia, heia, alle sammen:)

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen Majamor =) kos dere masse!!!

jada, sitter her fortsatt jeg å... Å tenk i dag har vi temrin jenter!!! =)

Jeg var på kontroll på sykehuset i går, det ble tatt ctg, som var bare bra.. Jordmor undersøkte meg og jeg var ikke moden og mormunnen lå langt bak sa hu =(

Så tok legen en ul på meg og alt så bra ut med babyen, men jeg hadde alt for mye fostervann... hva nå enn det betyr. (fikk egentlig ikke noe skikkelig forklaring føler jeg) Men blir det ikke noe fødsel i helga skal jeg tilbake igjen på mandag kl 13 for ny ultralyd. Er det like mye da blir jeg mest sannsynlig satt igang...

HAr aldri blitt satt igang før, så er spent på hvordan det er.. Håper jo noe setter igang i løpet av helga, men forbreder meg på at det ikke skjer noe før mandag...

Venter veeeeeeldig på lille snuppa mi nå! er så spent på å se henne og hvordan personlighet hu har =)

Amy*75* så utrolig kjipt med disse lure riene da... utrolig dårlig gjort av frøken livmor synes jeg, å du har full rett til å saksøke henne snart!!!

masse lykke til til oss som er igjen.. er det bare meg, deg Amy og den 2 små og en spire igjen??

Skrevet

Ser nesten ut til at det bare er vi tre igjen... Da får vi virkelig håpe at dette blir helga med H;) Er uansett fint at du ikke trenger å vente lenger enn til mandag med å bli satt i gang evt, summer85, siden din og ul-terminen var så langt fra hverandre... Men får jo håpe ting starter av seg selv:) Tvi, tvi!

Skrevet

Jasså, den harde kjerne på 3 ;)

Satse på fødsel for oss alle ila helga, da. Det syns jeg er en strålende plan!! Så slipper det å bli ugreit mellom meg og Livmor, jeg trenger jo egentlig veldig at vi spiller på lag nå, så kanskje best å prøve å holde meg inne med henne i stedet?

Ja til helgefødsel og bebiser!!!!

Skrevet

ja kan jo kanskje være en ide å holde seg inne med henne. hehe =)

ja til helgsefødsel og bebiser!! JAAAA!!! krysser alt jeg kan for oss =)

Skrevet

Lykke til i helgen damer :-)sender masse fødestøv til dere:-)

Skrevet

Tusen takk! føler jeg trenger det!!! =)

Skrevet

Hvordan har det gått med dere jentene i natt? Her har det vært veldig rolig... Tida renner ut for denne dagen også, så ser ut som jeg bare må smøre meg med veldig mye mer tålmodighet...;) Ønsker meg alt overstått...;)

Skrevet

Alt har visst stoppet opp nå.

Bekkenet er vrangt og Livmor har låst seg i en lang kynner-krampe men det er det. Kan ikke tro at jeg må sysle på overtid denne gangen også... Er det nå vi skal drive omvendt psykologi og si til oss selv og kroppen at i dag passer det virkelig IKKE å føde? For all del hold babyene inne litt til, det er så herrrlig å være +20 kg og ha allskens vondter og halsbrann som gjør at man må sove sittende mellom hundre doturer ila natta.. Nei, dette vil jeg ha mye mer av, og mye lengre!!

....usikker på om dette kommer til å funke, gitt. Sukkkk..

Skrevet

Her er det det samma som det har vært den siste tida =(

Idag triller tårene uten grunn og jeg kjenner at all tolmodighet har forsvunnet =(

Kjenner jeg ikke var forbredt på dette her... sitte her nå som 3 gangsfødende, 1 dag på "overtid". (16 dager over menstermin) og tenker på det at jeg kanskje i tillegg må bli satt igang på mandag... Hva nå det innebærerer... For noen betyr det korte intense fødsler, for andre laaaange intense fødsler... =(

Merker jo det psykisk at med eldstemann satte fødselen i gang dagen før termin og han kom kl 00.05 på termin dagen og at minstemann kom en uke før termin.... men det er vel slik det skal være.. 3 mann er en luring sier dem. Får håpe snuppa er en skikkelig aktiv luring inni magen og at hu blir snill som dagen er lang når hu blir født...

jaja, litt frustrasjon fra meg idag... hehe =)

Skrevet

Godt det ikke bare er meg..

Min mann beordret meg i seng igjen, jeg er på sippen for alt og frykter igangsetting. Kan ikke få epidural eller annen kjemisk smertelindring så trekker en igangsatt fødsel ut må jeg bare gjennom det på "naturlig" vis (så naturlig som igansatt kan bli...). Nytter ikke miste motet, vet at jeg ikke kan påvirke dette og må stole på at kroppen finner det for godt å sette igang, men ting virker håpløst i dag...

Går og legger meg litt igjen, kanskje mer søvn hjelper på humøret og optimismen. Hold ut, summer85!!! Vi har da bestilt helgefødsler, har vi ikke? Klem til deg!

Skrevet

Usj, da, må ikke henge med hodet, jenter!;) Håper det har hjulpet litt på humøret med søvn. Jeg er sikkert ganske heldig i og med jeg har følt meg i bedre form nå de siste dagene av svangerskapet enn det jeg har gjort stort sett hele resten av det! Da hodet festet seg ble bekkenet mer stabilt, og det har lettet mye, selv om +20kg jo er fryktelig tungt i seg selv... Her renner tida ut for bestillingsfødselsdagen til tulla for min del... *Sukk* 18. juni var liksom det som virket så perfekt som fødselsdag... Og innerst inne hadde jeg nok ikke trodd at jeg skulle måtte gå på overtid med 3.mann. Begynner å frykte litt for igangsetting. Håper fortsatt på helgefødsel som vi har bestilt, men uten noen som helst tegn har jeg litt vanskelig for å se det for meg...

Heia, heia, alle babyene som skal ut i løpet av helga! Kom igjen!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...