Gå til innhold

Hvilke bilsete velger dere og hvorfor?


tuss2011

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har akta graco logico s etter storebror så vi skal bruke det :-)

Det var en gave fra min mor og mormor. Er et godt sete, er fornøyd med det, men syns det er litt tungt.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Besafe izi sleep fordi det kan legges ned i liggestilling når setet er ute av bilen.. Angrer bittelitt i og med at det er ganske tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Be Safe Izi Sleep. Brukte den på vesla og er superfornøyd!

Den kan festes direkte på barnevogna (TFK), slik at jeg ikke trenger å vekke babyen når man skal handle osv.

Man kan legge ned ryggen slik at babyen kan sove i den.

Ja den er litt tung, men jeg bærer den og babyen lett med en hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har maxicosi etter storebror med base. Veldig fornøyd med det. Sto da mellom maxicosi og besafe izi sleep. Men syntes izi sleep'en var alt for tung og jeg skulle da bære setet fra parkering i kjeller og opp i 3. etg. Så for meg at jeg med den tyngden kom til å ende opp med å ta han ut av setet. Utenom det så likte jeg forsåvidt det setet også.

Da for 2 år siden kom i alle fall maxi cosi og besafe izi sleep noenlunde likt ut i test på toppen av lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikkje babysetet som var testa der.. Dessuten kom akta sitt sete dårlig ut pga dei meinte det var vanskelig å montere, ikkje fordi setet er utrygt. Det dei unngikk å skrive eller som hvertfall kom dårlig fram er at det faktisk er et av dei tryggaste setene på markedet, det kom veldig godt ut i plusstesten som er en meir avansert test enn forbrukerrådet sin..

Det sier hvertfall min mor som jobber med salg av slikt utstyr daglig.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må berre rette litt på det eg skreiv, det er faktisk det einaste setet som har bestått plus testen opp til 25 kg :) Kordan babysetet har komt ut i tester veit eg ikkje, men det som forbrukerrådet testa er vertfall et kjempe godt og trygt sete. Følte eg måtte forsvare det litt :)

 

Her er en link fra tryggtrafikk som forklarer litt om det :)

 

http://www.tryggtrafikk.no/Plusstestet+bakovervendt+til+25+kilo.b7C_wJjY4H.ips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...