Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Er gravid med nr 3 (er 10+3), ikke planlagt da jeg ble gravid mens jeg gikk på p-sprøyte. Min sønn nr 2 har ett syndrom som heter silver russell og derfor skal jeg inn til ul i uke 12 for å se om det er likens denne gangen også. Har derfor ikke sagt noe til noen, men idag når jeg var en snartur innom svigermor sier hun: "D e itj nå baby på gang næi??".... fikk helt hetta og svarte nei.... Gruer meg for å fortelle at vi venter på ny, vet de mener vi har nok... Noen flere som har det på samme måte? Gruer meg virkelig til å fortelle mine foreldre det også... :S
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 Mora mi mener at mannen min bør steriliseres enda vi bare har 1 barn... Svigermora di så det kanskje på deg :-) Kikket kjapt på silver russell syndrome, innebærer det stort sett kortvoksthet? Får barna noen ekstra pleiebehov i forhold til det da, som svigerforeldrene dine kan klage over? Dere må vel tilpasse tingene i huset til kortvokste, og det kan koste en del penger?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 kortvoksthet ja, blir ca 160 cm uten veksthormoner og ca 170 med vekshormoner, så det er ikke så veldig... Han har plagdes med nyrestein siden han var 7mnd frem til han var 1 1/2, å masse motorisk trening. Hun har hatt han til overnatting to ganger på snart 3 år, så hun har ikke hatt så veldig mye å gjort. Så har ikke noe å ta oss på egentlig
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Jeg er 12 uker på vei med nr 4.... Dette var heller ikke planlagt - vi har også et barn med syndrom. (trenger mye hjelp og oppfølgning - hele tiden) Vi gleder oss nå likevel til fjerdemann :-) Har den formening at vi klarer det vi vil klare! Vi skal ikke sjekke våres lille skatt i magen for verken det ene eller det andre! Tar det som det kommer - like veølkommen er den lille uansett ;-) Gratulerer med 3.mann på vei! Bruk heller tiden på å fylle hjertet ditt med gode tanker ;-) Klem!!!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2011 #6 Skrevet 9. juni 2011 hvor i landet bor hun? hvor gammel er gutten?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 Jeg har en sønn med Silver Russel Syndrom. Type mUPD7. Denne typen er helt sikkert ikke arvelig. Vi ønsker å danne en gruppe med flere som har dette syndromet. Viss vi får samlet en gjeng er det gode muligheter for at vi får et kurs på Frambu. Jeg har akkurat kommet hjem fra et kurs på Sunnaas. Min mailadresse er [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå