Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 den er så sykt fuktig at det er tungt og vaskelig å puste. føler meg på randen til å bli kvalt. hva syns dere
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 Helt jævlig. Kjeksen jeg sitter og spiser her er seig pga fuktigheten. Helt forferdelig å ha astma i det været her. Letter det snart mon tro?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Enig!! orker snart ikke mer! Klin umulig å få sove...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Det er vanskelig å puste, akkurat som å puste i tykk grøt! Føler liksom for å trekke frisk luft ned i lungene...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #5 Skrevet 8. juni 2011 Samme her. Savner frisk luft. Sønnen min ligger i sengen uten klær, uten dyne og med vindu oppe. Men hele madrassen og puten er helt våt av svette. Vurderer å reise til nordover for frisk luft.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #6 Skrevet 8. juni 2011 Det hjelper ihvertfall ikke å reise sørover, for det er like klamt her i Vestfold! Absolutt ikke astmavær! Er tett som ei potte og belager meg på ei natt i sittende stilling med Venolinhjerteklapp og kramper i ryggen :-(
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #7 Skrevet 8. juni 2011 Jeg bor rett utenfor Oslo, og det har vært sånn her også i dag. Men nå har det nettopp regnet, så nå er det blitt kjøligere i lufta. Har vært ordentlig klamt og lommert (?). Nesten så lufta har stått stille
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #8 Skrevet 8. juni 2011 Helt grusomt! Vi er enda strandet hos min mor i en liten 50 kvm leilighet i blokk. 3 voksne og en ettåring. Huff... Jenta mi ligger nå på soverommet uten dyne. Sjekket henne nettopp og hun var helt våt av svette, det har hun forøvrig vært hele dagen. Håper lufta blir tørrere fort! Mistenker enda astma hos jenta mi etter et anfall i mai. Sykehuset ville ikke utrede det da pga. sykdom, men om det er astma hun har er jo dette noe av det verste! Altså fuktigheten....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #11 Skrevet 8. juni 2011 google det. les på nyhetspeilet hva armin barhami skriver om det.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #13 Skrevet 8. juni 2011 leste det. en konspirasjonsteori om at at myndigetene bak får rygg sender ut kjemikaler fra fly. det er dette som er flystripen som vi ser i himmelen der fly har kjørt. hva kjemikalene er uvisst men noen mener de gir luftveissykdom og andre helseplager. osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå