Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Om du leverte uten forandringer kan du få dem 24 juni. Med forandringer kan du risikere å måtte vente til oktober.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #6 Skrevet 8. juni 2011 Det er feil, jeg leverte uten forandringer i fjor, men måtte likevel vente til oktober!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #7 Skrevet 8. juni 2011 Får du dem i juni så er det rundt den 24. Får du ikke i juni så utbetales det i år også skattepenger i august, i september og i oktober. Datoer finner du sikkert på skatteetaten.no
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #8 Skrevet 8. juni 2011 Hun skriver: "kan du få dem 24 juni" - ikke vil, men kan. Og det stemmer jo
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #9 Skrevet 8. juni 2011 om du har gjort forandringer har ingenting å si..det står på skatteataten sine sider..de fleste får 24.juni. vist ikke kan du få de i aug sept eller okt.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #10 Skrevet 8. juni 2011 Typisk dib med feilinformasjon som dette! Jeg fikk mine skattepenger i april, med forandringer. Det kommer helt an på hvor i bunken de er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå