Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Haha..Jeg har to netter på rad drømt om Jarle Andhøy(etter at jeg leste en reportasje om han vel og merke) Han er så flott og sexy mann!! Og jeg har tatt meg selv flere ganger i dag å google han ..Haha. Det minner meg om da jeg var 15 år og digga alle i Backstreet Boys og fotballandslaget. Si at det er flere enn meg der ute som drømmer seg bort i en eller annen kjedis:) Jaaa...jeg kjeder meg alene i kveld..........
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 Jeg tenkte at det var Jarle før jeg åpnet innlegget.. Ja han er ganske så fin så du er nok ikke alene om det..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Haha! JEG også tenkte på Mr. Andhøy når jeg så overskriften! xD Han er HOT! Leide to berserk filmer idag!=D
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Herregud begynner du (dere?) igjen. Det er sikkert HI som svarer seg selv, for denne typen tråder har vi hatt før, og han fyren er jo bare ekkel! ÆSJ.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #5 Skrevet 8. juni 2011 jarle andhøy er æsj!!! Meeeen.. jeg skal egentlig ikke si noe, for jeg drømmer meg bort i Anders Myrvold!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #6 Skrevet 8. juni 2011 Å hva er poenget med og svare seg selv i denne sammenhengen? Jeg skrev i alle fall innlegg nr. 2 der oppe og jeg er ikke HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #7 Skrevet 8. juni 2011 Jeg aner ikke....bare tenker at HI ikke kan være helt god i hode som liker en sånn fyr. Så da kan hun sikkert komme til å svare seg selv også.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #8 Skrevet 8. juni 2011 Ehh unnskyld meg men selvom Jarle ikke er deres smak så er det ganske mange som liker den mannen. Jeg er ikke Hi men synes han er hot, hot hot! Enda finere i virkeligheten.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #10 Skrevet 8. juni 2011 Haha..jeg er HI, fantastisk at noen tror at jeg svarer meg selv. Det liker jeg! Jeg har aldri lagt ut innlegg her tidligere om den mannen, så da er vi tydelig fler som syns han er grise deilig. Heldig han er som har fans!! Og jeg er jo ikke gæern i huet selvom jeg syns han er fin, mannen er jo drit sexy;) Anonym 21.47, jeg blei strax misunnelig på at du har sett han i virkeligheten...det dagdrømte jeg om i stad.....du skulle spurt om autografen med en hilsen:) HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #11 Skrevet 8. juni 2011 Skulle je pratet med han hadde jeg rødmet og stotret så nei vil ikke utsette meg for det. Men han er utrolig sympatisk og real fyr, det skal han ha. Men tror han har dame så bare å drømme videre;) Hilsen 21.47
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #12 Skrevet 8. juni 2011 Søren og...der forsvant den drømmen om han og meg i solnedgangen i en seilbåt med hvitvin og reker..Men hadde vært for ille om en såpass oppegående kjekk fyr var singel...sukk... HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #13 Skrevet 8. juni 2011 Ikke helt sikker på om han har dame altså. Lov å håpe..hehe
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2011 #15 Skrevet 10. juni 2011 Vet ikke helt om mr. Andhøy er helt min smak, men så er det jo sånn at smaken er som baken, den er delt For å velge en laaaaaaaaaaaaaaaangt-utenfor-rekkevidde-kjendis må jeg si Johnny Depp = NAM! hehe
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2011 #16 Skrevet 10. juni 2011 Helt enig! Bradly copper får det til å kitle i trusa, haha
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2011 #17 Skrevet 10. juni 2011 Herregud, jeg simpelthen elsker Gerard Butler han er så heit at jeg kjenner jeg blir sint og frustrert over at jeg ikke kan få han! hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå