Gå til innhold

Fødeavdelingen på tv norge begynner nå (-:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. jeg sitter klar. :)

Skrevet

Jeg også!! Må ikke se på det sier sambo! men artig å se!! :)

Skrevet

Takk for påminnelsen :)

Skrevet

sitter klar.. men hvor lurt de er får vi se etterpå ;) hihi

Skrevet

Oooooops, skal jeg virkelig se dette??? Oooaaaaa;) Vi snakkes etterpå!

Skrevet

Har ikke tv vi... Jordmødrene kan jeg jo se på nett-tv, men tvnorge har vel ikke noe sånt tilbud? *sukk* Kjeder meg og skulle gjerne sett noen fødsler ;)

Skrevet

oi, iallefall noen tips her om hvordan man IKKE skal gjøre det! hehe.. Hu ene der ser ut som meg i min første fødsel, hiver seg over lystgassen og hyler! Endelig godt jeg er bedre forberedt denne gangen, hehe..

Skrevet

Uff ikke noe for meg merker jeg.

Nå begynner jeg å grUe meg big time, herregud.

Skrevet

Virker som hun jobber mot riene, og ikke puster ordentlig, da blir det mye vondere. Godt tips til hva man ikke skal gjøre. Ellers virker jordmødrene ganske gammeldags, bruk av petidin, og synes det er uvanlig at menn er med på fødselen... Godt vi bor i Norge! :)

Skrevet

Ser på det eg og:-)

folk reagera vertfall forskjellig, ei som skrike nåkke ekstremt og ei som ligger heilt stille. Eg trur eg er en plass midt i mellom, skrike lite, men klara ikkje ligge i ro :-P

høres kanskje rart ut, men må sei eg gleda meg til fødsel eg. Hadde en flott fødsel sist og håpa på det samme denne gangen!:-)

Skrevet

Ikke la deg skremme, innstillingen er noe av det viktigste under fødselen. Bare gled deg, det er en fantastisk opplevelse! Hvorfor tror du ellers folk gjør det om igjen? Jeg vet om folk som hadde svært kompliserte fødsler, som sier at de gladelig hadde gjort det igjen dagen etterpå. Selv gleder jeg meg masse til fødsel nr.2. Kan godt hende jeg får en annen type fødsel enn forrige gang, men jeg satser på badekar denne gangen også, og masse effektiv pusting! Blir det for ille, tar jeg gjerne lystgassen også! :)

Skrevet

OI, nei, når jeg tenker meg om så var det langt i fra så ille! huff, stakkars dama! Jeg trengte ikke epidural engang. fikk 2 paracet, hehe. Men hu dama der skulle jo hatt en epidural for lenge siden!

Skrevet

OMG! litt komisk å se på..;)) hehe interressangt er det også!

Skrevet

Heldigvis bruker de ikke petidin i norge lenger (-:

Skrevet

Han kjæresten til hun på overtid var utrolig kul, snill og søt da!

Skrevet

Hun ene skulle nå fått epidural litt før ja.

Jeg blir aldri enig med meg selv, om jeg liker å se på fødsler eller ikke. Tenker ofte: jeg må likevel la kroppen jobbe, puste, og kanskje ikke skrike så mye. Blir sliten av det.

Fint å se, men jeg vet ikke om jeg skal følge med..

Gjest Gurimamma
Skrevet

SHIT !!!

Håper virkelig ikke hun som skreik så himla er representativ for majoriteten ???

Samboeren gruer seg som et uvær nå og selv klamrer jeg meg til håpet om at jeg klarer å puste "rikitg" og ikke få panikk under fødslen vår....

Å er det noen som vet om man får noen form for bedøvelse før epidural ??

Førstegangs "reddhare" :)

Skrevet

Hadde jeg tatt med mora mi på operasjonssalen istedenfor typen/barnefar så hadde han nok IKKE blitt blid. Syns synd på gutten stakkar, er jo like mye hans unge

Skrevet

Tror de fleste har lettere fødsler en det der. Men det hjelper nok utrolig mye om man er forberedt da. Blir jo ekstra ille om man ikke klarer å komme seg opp og gå og bevege seg rundt. Så du får si til samboeren din at han får dra deg ut av senga og slepe deg rundt i oppreis stilling om det blir for ille (-; Fødte på ryggen sist, men denne gangen har jeg ikke planer om å legge meg ned mere en høyst nødvendig. Hadde en veldig rask fødsel og tror nok smertene hadde vert betraktelig bedre om jeg hadde beveget meg litt under riene. Har lest mye om fødselen denne gangen og har bestemt meg for å prøve å føde knestående over en sakkosekk eller lignende. Da er det visst mye bedre plass for babyen når h*n kommer den siste biten.

Skrevet

tvnorge.no/ nett tv :) koster noen kr uka eller mnd da :)

Skrevet

har ikke grua meg tidligere, men jeg gruer meg veldig nå etter jeg så episoden! Og jeg som hadde tenkt å ike ta epudral

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...