Gå til innhold

Termin om 2 1/2uke, mannen har vært utro...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter her helt i sjokktilstand... vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre, detter er mannen jeg har elsket i 10år.

Fant ut at han har hatt et forhold på jobben med en annen gift kvinne i noen mnd, og dette har pågått mens jeg har vært gravid. Hvordan er det mulig å gjøre noe slikt?

Jeg fikk greie på dette en mnd etter at de har avsluttet det de holdt på med, og trur de hadde håpet at ingen skulle finne ut av det de hadde gjort. men nei da.. klarer selvfølgelig å se en gammel melding de har sendt, hvor hun skriver det er vanskelig at de har sluttet å se hverandre.

Er nå bare 2 1/2 uke til termin, klarer nesten ikke spise eller sove, får kynnere hele tiden og til tider smerter i magen, håper bare ikke babyen tar skade av at mor har det så grusomt for tiden. Prøver å tenke at jeg må være sterk, men har bare lyst å forsvinne fra hele livet mitt.

Elsker han veldig mye, vi har slitt med å få barn, og når endelig vi har klart det så skjer dette. Livet er grusomt.

Han gråter masse og beklager sterkt det som har skjedd, men det er meg han vil være sammen med og elsker. Han sier han vet det vil være vanskelig, men er villig for å gjøre alt for at vi skal komme oss igjennom dette.

Går det ann å tilgi noe slikt?

Hvordan kan man komme seg i gjennom dette sammen?

Er det verdt å få en hastetime til familierådgivning?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det synes jeg absolutt du skal gjøre, bestille time til rådgivining. Det beste for dere alle er jo at dere kommer dere gjennom dette. Siden dere elsker hverandre og skal ha et barn. Det er ingen enkel sak, men med sann kjærlighet går det :-)

Masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil først sende deg en klem!

 

Om du kan tilgi er det vel egentlig bare du som vet.

Velger du å tilgi, så kommer det til å bli hard jobbing fremover og det kommer til å bli tunge stunder.

 

Jeg har selv tilgitt utroskap da vårt barn var 2 mnd. Det var tøft nok, selv om det bare skjedde en gang da han var full.

Jeg syntes det du opplever er ett enda større svik!

 

Hvis du vil fortsette forholdet så ville jeg fått en hastetime til familierådgivning.

 

Håper det ordner seg til det beste for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill deg hastetime! Det gjorde jeg, og det reddet forholdet vårt. Jeg var ikke gravid, men hadde det selvfølgelig helt forferdelig. Kan forestille meg hvordan du har det nå stakkars deg!:(

 

Føler med deg og håper alt løser seg til det beste. Vi er fremdeles sammen, har det bedre enn noengang og prøver å få barn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Først vil jeg gi deg en stor klem!

 

Jeg har vært oppi akkurat det samme selv, bortsett fra at dette skjedde etter jeg hadde født.

Jeg ble så rasende der og da at jeg pakket sakene hans mens han var borte og kasta de utenfor døra og låste igjen.

Jeg ble lei meg, sint, skuffa og forbanna på samme tid og det måtte gå utover noen. I tillegg til å krangle med mannen så sendte jeg hat-sms'er til denne damen på jobben hans.

Det var godt å få det ut faktisk, alt jeg tenkte på.

En annen ting jeg gjorde var å sende en kjempelang mail til mannen min der jeg skrev ned ALLE tankene jeg hadde i hodet, hvordan jeg følte meg og hva dette hadde gjort med oss.

Vi snakket og snakket og snakket i nesten en hel uke om hva vi skulle gjøre.

Han gråt, jeg gråt, vi krangla, vi ble venner. Vi fikk ut alt og snakket skikkelig ut.

Det er nå snart 4 mnd siden og vi er fortsatt sammen. Jeg elsker mannen min og har alltid gjort det. Vi kommer oss gjennom dette på vår egen måte.

Ingen i familien eller vennekretsen vår vet noen ting, og de har ingenting med det å gjør heller så vi har holdt det for oss selv.

 

Bestill time til rådgivning du! Det aller beste er å snakke sammen, og det kan veldig gjerne hjelpe å ha en fremmed der som kan høre på dere og veilede dere gjennom dette.

Om du er bombesikkert på at du vil fortsette forholdet så synes jeg dere skal kjempe for det.

 

Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så trist, det er ille å være utro, men å være det når dama er gravid er drøyt!!! Skjønner godt du har det vanskelig nå, men ta tak i det med en gang ellers blir det bare som en verkebyll og det trenger du ikke nå som det er like før dere skal få et etterlengtet barn.

 

Kom dere i noe rådgivning raskest mulig slik at dere får snakket om det på en skikkelig måte.

 

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes ikke en rådgiver i verden som hadde klart å redde vårt forhold om det var MIN mann som hadde vært utro mens jeg bar på barnet hans.

Det må da virkelig være toppen av ondskap? Man KAN da ikke elske noen når man er i stand til å gjøre noe så slemt?

En ting er å dytte den man elsker over ende. Man trenger ikke å tråkke på og spytte på i samme slengen.

Faen for en bedriten mann du har!

 

Lykke til uansett hva du velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er dødstungt men du kommer deg igjennom det. De fleste menn er utro en eller annen gang i forholdet, er du heldig fikk han seg en støkk som holder han trofast framover. At han har vært utro betyr ikke at han ikke elsker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også opplevd utroskap. har nå vært gift i 15 år og har et fantastisk ekteskap. Kunne ikke tenkt meg noen annen mann, og er glad jeg gikk gjennom prosessen. Varme tanker til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...