Gå til innhold

Hevelse i føtter :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har den siste uka blitt mer og mer plaget med hevelse i føttene,ingen tegn til Sv.forg men uuuutrolig slitsomt !! Fler som sliter med det i varmen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, ja.. Jeg har hatt det sånn siden starten av mai (da gikk jeg opp 3 kg på 36 timer..). Ingen tegn til svangerskapsforgiftning her heller, heldigvis.

 

Er så ille at jeg til tider ikke klarer å bøye tær eller ankel og har tenkt "herregud, tenk om jeg får strekkmerker på FØTTENE!"

 

Ikke hjelper det å ligge med bena høyt, støttestrømper eller noen andre tips heller, forhåpentligvis er det bare en uke til ungen er ute og da blir det fort bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar !! Får håpe det går fort frem til 18.Juni,da har jeg termin.Lykke til du og :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått tømmerstokker til føtter den siste uken (og 2 kg vektoppgang), men det var lite sympati å hente hos legene, gitt. "Du kommer i alle fall inn her med dine egne sko på beina." Høh. Ok, legen prøvde bare å være morsom, og jeg skjønte i alle fall det at det ikke er farlig i seg selv.

 

For meg hjelper det å sitte med beina høyt eller rett og slett ligge strak ut. Men det er ubehagelig å stå og gå, så det har blitt lite middagslaging de siste dagene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...