Gå til innhold

Jeg skjemmes over meg selv


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er begynt å bruke noen medisiner som jeg tar som en stikkpille før leggetid, noe jeg i utgangspunktet ikke har noen problemer med. Ikke er det vondt, og jeg har heller aldri hatt noe problem tidligere med feks tempmåling i baken. Men nå kjenner jeg at jeg skjemmes over at jeg må bruke stikkpiller. Føler det er gammle folk som skal bruke slikt. Nå som vi kan være anonyme, hva tenker du om en som i ung alder bruker stikkpiller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber på sykehjem og der er alle 80+, ingen av dem bruker stikkpiller utenom avføringsmidler da.

Skrevet

hahaha ja, gamle folk som bruker slikt *ler*

enig mke du askepott, har aldri satt nå stikkpille jeg heller.... :P

Skrevet

Jeg for min del tar heller en stikkpille enn å svelge større tabletter. Brekker meg når jeg skal svelge paracet så da kan du tenke deg hvordan det går med andre tabletter som er større

Skrevet

Ser ingenting galt med at du bruker stikkpiller :) Gjør ikke det selv, men hadde ikke skjemtes over det hvis jeg måtte ta medisinen min den veien. Ingen som trenger å vite det vettu :)

Skrevet

Jeg har trøbbel med å svelge tabletter og tar heller medisinen i stikkpilleform enn annet.

Skrevet

Du trenger ikke skjemmes over det. Er nok fler enn vi tror som bruker det ,men som ikke sier noe.

Skrevet

Det at du bruker stikkpiller sier jo ingen ting om deg som person, såfremt du bruker dem for virkningens skyld da;)

 

Personlig forbinder jeg stikkpiller med babyer og småbarn som ikke svelger tabletter enda. Forøvrig er de også populære som smertestillende og febernedsettende ved halsbetennelse og etter fjerning av mandlene. Ser ikke at dette skal være noe å skamme seg over. Og uansett er det jo ikke noe andre trenger å vite...

 

Håper stikkpillene hjelper deg slik de er ment, og at du slutter å skamme deg over dette...

Skrevet

Det tror jeg du har rett i. På alle apotek jeg har vært, selger de paracet stikkpiller for voksne. Til og med på matbutikken vi bruker, selger de paracet stikkpiller for voksne. Om ingen hadde kjøpte de, hadde det ikke vært så vanlig.

Skrevet

Hvorfor skulle jeg mene noe om folk som benytter stikkpiller?

Skrevet

Glemte at jeg lagde denne tråden. Takk for svar og støtte.

Må nok jobbe litt med meg selv, før jeg klarer å få et naturlig forhold til medisinen min. Har prøvd et par ganger å kutte de ut, men har måttet krype til korset hver gang. Egentlig bør jeg kansje bare være glad for at det finnes noe som virker for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...