Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Minste på 3 ble syk i går. Han var trøtt og slapp og hadde feber. I går kveld kl.18 hadde han 40 i temp:( Virker helt fin i dag (hittil hvertfall) MEN ser han har to røde prikker på ryggen, en på brystet og et par i nakken.. Kan se ut som vannkopper som ikke har blitt væskefyldt enda, men han klør ikke! Kan det være vannkopper likevel? Ene i klassen til søsteren hans har det nå vet jeg, men han har ikke vært i nærheten av henne..Søstrene hans har hatt vannkopper før.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Jeg pleier å si at ser det ut som vannkopper, så er det vannkopper. Det er ingen ting som ligner. Men når du sier det ser ut som vannkopper som ikke er blitt væskefyllt er det mulig at det kan være andre ting. Synes du skal ta deg en tur til legen med han jeg, om ikke annet kan det roe ned en bekymret mor, og det hjelper en hel del...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Takk for svar:) Blir nok ikke noe legetur for han er jo i fin form;) Er ikke av den bekymrede sorten mor egentlig:) Men er jo greit å vite i forhold til ¨å ikke sende han i barnehagen! Men ser det an i morgen- feberen er på vei tilbake nå på ettermiddagen så blir jo hjemme uansett i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå