Gå til innhold

va er fines ... Lena eller Eleni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha en datter med en gresk gutt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff nei, ikke Elena/Eleni.. det høres ut som en russisk postordre brud :S

Hva med bare Leni, Lena eller Lene? Det er jo veldig fine navn :))

Skrevet

Elena hvis det er det du mente, og Lena hvis du mener Eleni. Eleni var fælt.

Skrevet

av de to du har nevnt, Lena uten tvil!!

jeg ville styrt unna Eleni (skrekkelig) og Elena (enig med hu over om russisk brud)..

Men altså, det er jo mange fine jentenavn som fungerer både på gresk og norsk..

Skrevet

Gresk far eller ikke, hvis barnet skal bo i norge så synes jeg Lena var best. Eleni høres ut som elendig.

Skrevet

Eleni är den grekiska varianten av helena och väldigt vacker.. Inte alls russisk postorder! Hade gärna tagit namnet själ men min fina kusin heter det så här blir det stella..

Skrevet

Vill också lägga till att min kusin (ja vi är greker) aldrig har hört något negativt om hennes namn men fått väldigt många positiva kommentarer. Om barnen är halvt grekisk så håll på rötterna :)

Skrevet

Da ville jeg heller brukt Helena om jeg var HI. Jeg sa ikke at det betydde hun var russisk postordrekone, men det minner mer om det enn et greskt navn! Men jeg er enig med deg i at de kan holde på røttene, og velge et navn som fungerer like godt på begge språkene :)

Skrevet

Jeg er selv russisk, og er utrolig lei hets mot russiske damer og "postordrebrud"-stempelet. Jeg har vært sammen med en norsk mann ja (er alene nå), men jeg både snakker flytende norsk, jobber, betaler skatt og følger norske lover og regler slik alle andre i Norge må. Har også tatt utdanningen min i Norge.

Man føler seg ille til mote når man får slengt "golddigger", "postordrebrud" og "hore" etter seg KUN fordi man er russisk. Grøss!

Skrevet

hahaha, russisk postordrebrud??

Jeg heter Jelena.

Stakkars meg.

Skrevet

skjønner veldig godt du er lei det stempelet! Du er absolutt ikke en postordrebrud bare fordi du var gift med en norsk mann.. men skjønner at de som er gift med en i 40-50 årene når de selv er i tenårene blir sett på som kjøpt og betalt..

Skrevet

Anonym over her. Jeg har vært gift med en i 40 årene da jeg selv var 20. Har likevel fått flere barn med denne mannen, tatt meg høyere utdanning, skaffet meg en god jobb og jobbet faktisk gjennom hele studietiden. På slutten var min lønn 1.5 gang høyere enn eksmannens. Og det finnes sikkert ingen norske jenter som blir sammen med rike menn, der pengene spiller vesentlig rolle når de vurderer å innlede et forhold nei?

Skrevet

lena! eleni høres ut som en svart neger hore

Skrevet

15:27 skjerp deg!

Jeg syns Lena er nydelig. Liker også Elena og Helena/e. Men Eleni har jeg aldri hørt, og trenger nok å smake litt på det først ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...