Gå til innhold

Noen som har en følelse for hvilket kjønn som ligger i magen?


maeve er tobarnsmamma<3

Anbefalte innlegg

Jeg er så steik sikker på at det er en gutt denne gangen. Tenker bare på guttenavn, jentenavn tenker jeg ikke over i det hele tatt:)

Var slik sist gang også, var bombesikker på at jeg hadde ei jente i magen, og ei jente var det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en veldig følelse på at det er en jente. Jeg har en gutt og to jenter fra før av. Vi hadde vel syns at det var litt stas med en gutt nå, siden gutten er eldst. Men jeg tror jammen med det blir en jente til, og skulle det bli en gutt så blir jeg mildt sagt overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jeg har en gutt og en jente fra før. Jeg er sååå overbevist om at dette er gutt. HELE magefølelsen (bokstavligtalt) sier så. OG, det kinesiske fødselskartet sier det er gutt. Og det har ikke tatt feil de to andre gangene ;) Blir gøy å se hva vi ender opp med damer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinesisk fødselskart, hvor finner jeg det da? Hadde jo vært kjekt å se hva det sa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veldig sterk følelse på at det er jente jeg går å bærer på. Hvorfor vet jeg ikke helt, men magefølelsen sier at det er det. Så blir velsig spennende å se om den er rett eller helt på bærtur. Det kinesiske fødselskartet sier også at det blir jente, så jeg får vente litt til i spenning.

 

Når kan man se det på ul?

 

Det kinesiskefødselskartet:

http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang hadde jeg jentefølelse, og fikk jente. Nå har jeg guttefølelse, og blir mildt sagt overrasket hvis det skulle komme en jente..

Blir spennende å se om magefølelsen vår stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var sikker fra dag 1 forrige gang at det var ei jente, og jeg fikk rett, og det samme sa det kinesiske fødselskartet, men den gangen sier det kinesiske fødselkartet at det er også jente, men jeg føler det er en liten gutt i magen min. hvem som har rett, det vil bare tiden vise :)

 

ultralyd der kjønn somregel vises er den ordinære, som er uke 17-20. er veldig veldig spent, tiden kommer nok til å gå fort frem til da, snart sommer, så er det utenlandsferie og et par uker til, vips så er det UL. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg tror jeg har 1 gutt og 1 jente <3 Mulig 2 gutter ;-) Har ingen barn fra før, så er fullstendig likegyldig hva det blir, så lenge de er friske ;-)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen følelse på kjønn, kanskje det er flere enn en - og det forklarer miksede signaler.... Jeg tror jeg må en tur på ul...

 

Det viktigste er uansett såklart at huleboeren er frisk, og at alt er som det skal være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du må ta deg en tur på ul! Tenk hvis det er to:) Jeg har "bare" en i magen, var på ul nå i uka. Og det holder i massevis:)

Det viktigste er jo selvfølgelig at babyen er frisk. Kjønnet betyr jo ingenting som helst sånn sett. Synes bare det hadde vært kjekt å sett om andre hadde en slik magefølelse (bokstavelig talt!;) ), jeg føler meg nemlig så bombesikker, hehe. Var sånn sist gang og, hadde blitt meget overraska om hun hadde sagt at det var en gutt da!

Kunne jo vært kjekt å tatt opp igjen denne tråden etter vi har vært på ul og sett om det stemte :)

 

Ifølge den kinesiske fødsekskalenderen lengre opoe så venter visst jeg en gutt! Men den mener også at jenta mi burde vært en gutt da hun kom, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ringe å høre om det er ledig i neste uke - det er ikke så mye å gjøre fra eller til, men hadde vært veldig greit å fått avklart antall :) Så vet man i det minste hva man skal innstille seg på!

 

Blir spennende å høre om magefølelsen er rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i kanskje det er to. Trodde det med min forrige også, men der var det kun en. Men flere jeg kjenner som har ventet 2 hadde en anelse før de fikk beskjeden ;) Så lykke til masse!!!

 

Med sønnen min var jeg 100% sikker på at jeg ventet jente. Men 3 uker før fødselen fikk jeg en UL, og da fikk jeg vite det var gutt. Med en gang ble jeg veldig skuffet, pga jeg hadde planlagt en jente i 8mnd. Men så gikk det 10-15min. etter nyheten begynte det å gå opp for meg at jeg skulle ha en sønn, (altså det ble anderledes å kalle ham en sønn, enn en gutt), og da gikk skuffelsen over og jeg kunne glede meg masse til gutten min skulle komme. Men jeg må si jeg er ufattelig glad jeg fant ut dette før jeg fødet. For jeg vet ikke hvordan jeg hadde følt om jeg hadde fått en sønn på brystet når jeg forventet jente. Og da hormonell, sliten og omtåket. Haha... Hadde nok gått bra det også, men er veldig glad jeg fikk vite først.

 

Og det kinesiskefødselskartet hadde mer rett enn min magefølelse da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser den - greit at kjønnet er det man forventer seg i tilstanden jeg ikke kan forestille meg etter fødsel.. Trenger ikke overraskelser da sikkert :)

 

Jeg håper på mer visshet i uken vedrørende antall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...