Gå til innhold

Alle dere som klager på anonymforumet!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor i alle dager går dere ikke bare inn på skravlesiden, eller andre fora? Det er helt frivillig å være her. Og så lenge man kan gjemme seg bak anonymknappen, så kan dere ikke forvente at alle skal svare hyggelig.

 

Det kommer jo utrolig mange innlegg her, som heller kunne vært på andre forum. Og da blir gjerne noen litt opggitt.

 

+ at alle har ikke alltid en god dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir litt som å si at om man skulle finne på noe å klage over på i hjemmet, på jobben eller i Norge så får man bare flytte, slutte i jobben og flytte til Sverige. Gud forby at man blir og heller forsøker å gjøre sitt for å gjøre ting bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør faktisk klare å svare folk på en hyggelig måte selv om det finns en anonymknapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på å flytte seg fra en nettside og flytte fra landet da. Men når det er sagt så er det mange temmelig frekke (og feige) anonyme der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg forventer faktisk at voksene kan vise litt folkeskikk .

 

Jeg godtar ikke mobbing/hetsing i det virklige liv, hvorfor skal jeg godta det her inne ?

 

Dårlig unnskylding at det er et anonymform,det står faktisk øverst på siden her at man ikke skal slenge mye dritt her , da går man på krangle.

 

Anonym er ikke lagd for at folk kan være stygge, men for at man skal kunne spørre om ting anonymt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det forskjell, men du skjønte likevel poenget regner jeg med? At det bare er feiginger som gir opp og som heller flytter på seg enn å bli og forsøke å gjøre noe med det man er misfornøyd med.

 

20:46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, man er ikke feig om man velger å bruke tida på noe som passer en bedre vil jeg si.

Men om du ser siste setning så skjønte jeg poenget ditt, folk er frekke bak anonymknappen.

Fint om noen gidder bruke krefter på å fortelle dem at de er frekke, jeg orker ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...