Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Får jeg barnet med meg, hvis noe skulle skje eller må jeg da ha medlemskap for 2 personer/familie? Er bare meg og 1 barn..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 Ja, som i bilredning. Tenker ikke på at NAF er forkortelse for flere ting. HI
Gjest ->>- Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 Ja, det var bare et slikt merkelig spørsmål. ;-) Det er bare sjåføren som behøver medlemsskap for å få veiredning gjennom NAF. Og nei, de setter selvfølgelig ikke igjen ungen i grøfta om de tar med deg og bilen et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå