Gå til innhold

Er det mulig å gå ned i vekt av å spise sånn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

idag har jeg spist:

frokost- 1 knekkebrød med leverpostei og agurk + et kokt egg og et glass vann.

 

Lunsj- 3 knekkebrød med ost + et kokt egg + banan og masse vann.

 

mellommåltid- youghert.

 

kvelds - to grove rundstykker med egg, kalkunfilet, tomat, avokado og grønn te.

 

Nå skal det sies at jeg har drukket brus hver dag nesten, småspist mellom måltider osv osv. jeg jobber i barnehage, på ei naturavdeling så er i mosjon hvert minutt nesten.

 

Spiser jeg for mye, for lite?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye av matvarene spiser du? En hel avocad eller ei skive? Hvor tunge er brødskivene og hva slags knekkebrød? Hva slags yoghurt og hva slags ost og hvor mange gram?

 

Helt umulig å svare på spørsmålet ditt:)

 

Og..du spiser ikke for mye egg...egg er blitt "friskmeldt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært bedre med en skikkelig middag istedenfor mye småspising mellom måltidene. Og brusen ville jeg ha kuttet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektklubben .no

 

Det er nettsidene til Grethe Roede, det er gratis å bli medlem og du legger inn alt du spiser. Siden regner ut hvor mye kalorier det blir til sammen.

 

Som slanker bør du ligge på ca 1400-1600 kalorier om dagen, Grethe Roede mener du skal ligge på 1600 og trene/mosjonere litt hver dag.

 

Måltidene ser bra ut selv om jeg ikke skjønner hvorfor du skal spise så mye egg, og hvorfor mangler middag?

 

Problemet blir jo småspisingen, det kan skjule seg vannvittig mange kalorier i småspising, det vet jeg dessverre alt om....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hl her:

 

jeg formulerte meg litt feil her. Jeg HAR brukt å småpise mye mellom måltider og drukket veldig mye brus. De tingene er nå lagt på hyllen. Det ble litt mye egg i dag ja kanskje men sånn blir det jo ikke hver dag.

 

Egentlig så vil jeg bare høre om jeg kommer til å merke forskjell på kroppen min med et nytt kosthold som inneholder masse godt men ingen brus og småspising? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sykt dårlig på å ordne middag altså. Mangler så mye inspo og så er min mann en som ikke spiser grønnsaker og en veldig kresen type. Og det er så jælva kjipt å lage to middager.. så nei, det ble ingen middag i dag!

 

Hl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det! med mindre du spyr av knekkebød til slutt;-)

 

Lag en god omelett til frokost,salat til lunsj, dropp poteter og fet saus til middag, vær måteholden med ris og spis fullkorns-pasta, og du kommer garantert til å merke forskjell. Det er sinnsykt mye kalorier i alkohol, så kutt ut det også om du vil ned i vekt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, mulig jeg må begrense den der knekkebrød spisingen ;-) uff, jeg har motet. ENDELIG kom det liksom, er bare så jææævlig vanskelig den første uken.

 

Tusen takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye karbohydrater i banan så den bør du kutte ut og heller spise noe annet.

Tenk på hvilken yoghurt du spiser.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...