Gå til innhold

Noen som har Bebe confort Lola reisetrille/sportsvogn ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den blir omtalt som både trille og sportsvogn. I butikken syntes jeg det så ut som den hadde nesten full liggestilling men nå som vi kom hjem å satt sammen vår syntes jeg den var ganske bratt i liggestilingen.

Minsten er 10 mnd å vi skal ha den med på ferie når han er 11 mnd, han skal d ahvile luren sin i den på dagen. Det går sikkert fint selv om det ikke er full liggestiling men jeg ville jo egentlig ha det. Hvordan sover deres barn i den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også trodde at det var vognen med stor M, men ble ganske skuffet da jeg kom hjem å moterte den. Har gått greit, barnet har jo fått sovet i den , selv om det ikke var full liggestilling. Men ville aldri valgt den vognen igjen,

 

Og pass på hvis du skal trille vognen på f.eks brostein, som det er mye av her i Bergen. Her løsnet skruene gang på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er utrolig dyr til å være en trille synes jeg. Man betaler en del for merket.

 

Hadde heller gått for Babyjogger City mini, alternativt Teutonia Timmy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, bor selv i Bergen men går ikke så mye på brostein da, men regner med at man da kan klage om det skulle skje.

 

Ja det sto mellom denne å quinny zapp ekstra, men syntes denne så god ut å no har vi jo kjøpt den :( men som sagt i butikken så det ut som det var ganske bra liggestilling men føler ikke at det er det på vår. ser altfor bratt ut for den lille ryggen syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt den på kampanje pris da eller shadde jeg ikke kjøpt den. Ja finnes mange gode triller men jeg skule kunne ha mini mot meg å da var det ike så mange alternativer desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20.08, ja du kan klage:-) , jeg var innom der jeg kjøpte den , og de satte på nye skruer etterhvert som de løsnet, helt kostnadsfritt. Men det skulle være unødvendig for en såpass dyr vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig unødvendig. Uff nå angrer jeg enda mer, kansje jeg ska prøve å få pengene tilbake selv om den er pakket ut å satt sammen. Eller går ikke dte montro ? Hadde jeg sett at det var så dårlig vilestilling de roppe hadde jeg jo aldri kjøpt den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...