Gå til innhold

Romantikken er fullstendig død!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør man? Vi har vært sammen i 7 år og har et barn på 2. Vi har ikke mye til kommunikasjon lengre utenom barn og hjem. Det kiler ikke i magen mer, og jeg irriterer meg ganske mye over småting. Han har heller ikke slike forelskede følelser for meg, og jeg har ikke inntrykk av at han syns jeg er noe særlig attraktiv lengre. Vi har bare blitt mamma og pappa.

 

Jeg tror ikke jeg vil finne tilbake til den forelskede følelsen, og vet ikke om det er mulig å leve et helt liv uten den.

 

Han er en kjempegod far, og jeg kan ikke se for meg at jeg skal dele livet itt med noen andre, men det er altså ingen kjemi lengre.

 

Andre som er - eller har vært - i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, vi har snart 14 år sammen og snart tre barn. Ikke mye tid til romantikk. Har kanskje tenkt samme tanke som deg, men vi snakket om det og bestemte oss for å jobbe med forholdet. Klart det er dager hvor vi knapt snakker sammen og speseilt jeg blir frustrert. Men vi har regler som å alltid blir venner igjen før vi sovner om kvelden. Vi er blitt flinkere å kommunisere og snakke om problemene vår og da ble forholdet gradvis bedre igjen. Så det er hva vi har lært, vi må jobbe knallhardt med forholdet og ikke glemme å være kjærester selv om vi har barn. Forelskelsen er på sett og vis gått over, men nå er vi så glde i hverandre og trenger hverandre og jeg kunne ikke sett for meg et liv uten mannen og kjæresten min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...