Gå til innhold

Legg ned Hotel Cæsar


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hjelpe meg, mer bedriten serie skal man lete lenge etter. Elendig historie og tragisk dårlige D-skuespillere!

Legg ned hele skiten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nei, jeg elsker Hotel cæsar.

Om det er så forferdelig så får du se på noe annet da vel.

 

Er mye på tv jeg syns er dritt, men jeg kan jo ikke kreve at det skal legges ned .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille venn, nå skal jeg forklare deg noe som kanhende høres nytt ut for deg. Dersom du er i eie av noe som kalles en fjernkontroll, så plukker du den bare opp når introen begynner, og så trykker du deg framover eller bakover alt ettersom til du finner en kanal med et program du liker. Så vidt jeg vet er det ingen her i landet som tvinger noen som helst til å se noe de ikke liker på fjernsynet. Dersom du kanskje har en partner som liker å se den, eller kanskje du har en tante på besøk som er avhengig, så er det sikkert alltids noe husarbeide du kan få unnagjort på den halvtimen det varer. Jeg pleier å gjøre dette feks når sportsnyhetene begynner, siden min samboer er veldig avhengig av det. På den måten slipper jeg å plages vettet av meg.

 

Lykke til! Oppdater gjerne hvordan det går:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle man ha lagt ned alt som en eller annen synes er dårlig hadde skjermen vært svart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...