Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte der for et par år siden, men da skulle mye endres i tiden etterpå. Jeg var den gang på KK.

Nå skal jeg snart til pers igjen, og lurer litt på hvilke erfaringer de som har vært der den siste tiden, har gjort seg? Hyggelige jordmødre, god hjelp om nødvendig etterpå, enerom eller fellesrom osv?

Gruer meg utrolig nok mer denne gangen enn første gangen, selv om jeg på mange måter vil kunne forstå situasjonen bedre pga erfaring og av den grunn ha mer kontroll.

Men jammen gleder jeg meg til å hilse på nurket:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer eg òg på! når fødte du der sist?sommeren 2009 da det var mye oppussing?då var eg der. var ikkje så fornøyd med hjelpen til amming o.l. den gang, håper ting er bedret seg siden sist! :) når har du termin?

Skrevet

Jeg fødte på føden, KK i -08. Er det mye som er forandret der nå da? Er så spent på hva som venter meg denne gangen:)

Skrevet

Hei jenter! Jeg fødte på Haukeland i formiddag, og har kun lovord å si om både jordmødre og leger :) Vi hadde en lang fødsel med fire ulike jordmødre involvert, men samtlige var kjempehyggelige og flinke. Vi følte oss godt ivaretatt, og det var en helt annen opplevelse enn den vi hadde i 08. Det virker som om rutinene er skjerpet, og de har veldig fokus på å gjøre mor trygg og passe på at hun får alt hun trenger. Vi havnet på en av de "gamle" fødestuene, men utstyret er nytt og det er helt greie rom. Denne gangen fikk vi familierom på barsel 1, og det var kjempedeilig i forhold til flermannsrom på barsel 2 i 2008. De kan ikke garantere familierom, men de prøver så godt de kan. Barsel 1 er kjempetrivelig, og personalet så langt har vært topp. Lykke til med fødsel, håper dere får en like god opplevelse som vi fikk :)

Skrevet

Sist jeg var der var i februar 09, den uken de flyttet og skulle legge om alt. Jeg hadde en hard fødsel og fikk lite hjelp etterpå, for alle var så opptatt med dette.

Tusen takk for tilbakemeldingen TrustNoOne. Kjekt du fikk en flott opplevelse og gratulerer så mye:)

Jeg har termin nå på søndag:)

Skrevet

Jeg gruet meg selv til å føde på KK siden jeg hadde en forferdelig opplevelse i 08, men det ble heldigvis en flott fødsel og en god opplevelse. Har bare godord å si om pleien etterpå, pleiere og jordmødre har stått på for å gjøre oppholdet så behagelig som mulig. Jeg vil tipse deg om å fortelle jordmor om din forrige opplevelse så tidlig i fødselsforløpet som mulig, det gjorde vi, og de tok veldig hensyn for å unngå at fødselsopplevelsen ble negativ eller skremmende.

Håper du snart har bebisen hos deg, er uansett ikke lenge igjen nå, Soljentene :)

Skrevet

TrustNoOne *har født*

Takk for at du deler,jeg skal på kk denne gangen og,og frykter tanken på flermannsrom,null privatliv osv.

Har født to ganger før,men har alltid lagt på hotellet,så dette blir en ny opplevelse for meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...