Gå til innhold

Har ikke noe energi for tiden. Noen som kan se hit litt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg få mer energi?

Vet jeg spiser alt for lite i løpet av en dag, blir fort bare 2 brødskiver, middag og noe usunt til kvelds på en god dag, enda mindre andre dager.

 

Er det kun kostholdet som regulerer energien eller bør jeg begynne å trene og? Har kjempe lyst til å begynne å trene igjen, men jeg klarer ikke å spis normalt i løpet av en dag. Maten vokser i munnen, og jeg blir kvalm hver morgen om jeg prøver å spise noe. Har prøvd å spise hver 3 time, men det går ikke. Nesten som om kroppen ikke vil ha mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du mangler litt jern også? Da bør du spise grovt brød med leverpostei på og drikke et glass juice til, ta gjerne jerntabletter i tillegg og se om det blir en forbedring etter et par uker. Det hjelper veldig bra på energien å trene! Prøv å få i deg fiber via frukt og grønt, du trenger ikke spise brødskiver til hvert måltid heller men tvert om gjøre det litt mer spennende innimellom.

 

Men tren. Det kommer til å gjøre underverker for formen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å gå til legen å ta blodprøve. Men hvis du ikke vil eller har lyst kan du prøve å få i deg vitaminer. Kjøp multivitamin, fås på Rema etc.

Usunt kosthold tapper kroppen. Dra på apoteket og kjøp jern og folat utenom, og ta dette 1 mnd. Du skal se du får opp dampen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...