Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Og en helt ren vaskeresultat... Si meg en ting - KAN IKKE ENGANG DE SOM DRIVER MED REKLAME FORSKJELLENE PÅ SLIKT???!!!???? Ikke rart folk sliter med det samme her inne.....
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #6 Skrevet 7. juni 2011 Det handler om reklame på TV. Ene er om vann på flaske, så sier hun damen "HvilkeN vann drikker du?" Og det andre handler om et vaskemiddel: " "EN helt rent vaskeresultat". hahaha.. det er da ikke rart at få reagerer her inne med "Hvem bil kjører dere?" "hvem hund ville dere hatt?" osv osv....... jajaja... poenget lager seg vel selv? HI
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #7 Skrevet 7. juni 2011 Er til å spy av! Værste skrivefeilene jeg ser. Folk virker dumme som brød. Sammen med shøttkaker, shue osv. *gah*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå