Gå til innhold

Hvem synes dere er finest av de som har flest stemmer på Lanoungen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det jeg fant mest spennende, var å søke på navn, bare for å se hvor mange Lanokandidater som heter feks Emma, Noah og nå skal jeg sjekke Leander :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket mine tre barns navn. Et var det en som hadde, et var det 38 som hadde...og det siste var det 13 som hadde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde og at lanoungen skulle liksom være i nærheten av bad, dusj osv.. :)

ser ikke helt for meg at barnet har brukt lano når den er full påkledd ute i sandkassen eller på trilletur.. men herre...det er jo så mange søte barn der ute:) blir vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er riktig å kåre dette etter internet-stemmer. Da går det først og fremst på hvor mange venner man har som gidder å logge seg inn hver dag for å stemme, og for de som klarer å lage et program som stemmer for de, hver eneste dag. En ser jo klar forskjell på hvor mange stemmer ulike unger har, og jeg nekter å tro at det er pga at sååå mange synes de er søtest. Den som vinner har ofte langt fra det mest sjarmerende bildet eller best tatte bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lukas har det fineste bildet synes jeg. Alle er jo søte, synes bilder og utstråling har mer å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får noen så mange stemmer egentlig? Flere som hadde under 100 stemmer i går har jo plutselig godt over 200 stemmer. Det samme har de som har 500 og 700 stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vel? Faren til mine unger er også lege. Tror du at det i seg selv betyr noe som helst i denne sammenhengen? Synes det var et ekstremt spesielt bilde å legge ut og det tyder på dårlig dømmekraft. Dårlig dømmekraft er represenert i alle yrkesgrupper, også lærere og leger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun var innmari søt. Så fint smil. Synes alikevel ikke hun er noen typisk lanounge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...