Gå til innhold

Trenger sårt hjelp!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en valp som snart er 5 måneder, og vi klarer ikke å få henne husren:/

 

Alle tips og råd mottas med stor takk!

 

Trenger virkelig hjelp med dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå fast ut hver time på dagen.

Se etter tegn på at ho må ut.

Kanskje få et fast tissested ute hvor ho er trygg.

Om det ikke nytter så få tips fra veterinær. Ekkelt med hund som skvetter overalt :)

Skrevet

så et tips når vi fikk valp...

 

prøv å la den tisse på et avispapir, og gå til det stedet avispapiret ligger hver gang, for da kjenner den lukten sin...

Skrevet

Takk for svar! Vil gjerne ha en husren valp før tassen kommer i juli:)

Skrevet

Har hustrent 3 hunder ganske kjapt. Slik gjorde vi det :

Hunden må ut med en gang etter den har sovet, spist, drukket, lekt eller om det har gått over en time siden den var ute. Mye ros og gjerne godbit når den gjør fra seg ute. Dette må dere gjøre konsekvent til hunden forstår at det er ute man gjør fra seg. Hjelper ikke vente 5 minutt etter den har våknet med å gå ut, da er det gjerne for sent. Lykke til :)

Skrevet

Litt dårlig erfaring med bruk av avispapir.. Hunden kjente igjen lukten sin ja for den fortsatte nemlig å tisse der avispapiret hadde vært lenge etterpå. Da er man jo like langt.. Da er jeg enig med de andre her om hyppinge lufteturer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...