TEAS Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Hvordan reagerer barna deres etter samvær med barnefaren? Skriv gjerne alder, hvordan dere opplever og takler reaksjoner og hvordan forholdet mellom deg og barnefar er.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 Forholdet mellom bf og meg er bare bråk og helvete, men ungene gleder seg til pappa-helg. De har det bra hos han, han er jo på deres stadie mentalt. De er 3 og 5 år. Det går egentlig greit, eneste er at det alltid er et pes de første nettene de er tilbake igjen her. De ligger i senga hans, og skjønner ikke hvorfor de ikke kan ligge i senga mi også. Så de sover veldig urolig i 2-3 netter..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Nå har ikke mitt barn samvær med BF av forskjellige grunner, men er en helg hos besteforeldrene ca 1 gang i mnd (noen ganger sjeldnere). Besteforeldrene her har vert med hele tiden, og h*n har vert der jevnlig siden ca 4 mnd (da ikke overnatting, men kanskje ett par timer en dag/kveld) Merker når h*n kommer hjem igjen at de gjør ting annerledes enn jeg gjør. Tar ett par dager før h*n er "innkjørt" i rutinene hjemme igjen etter det:) H*n er foressten 2 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå