Gå til innhold

Hva er det med h*n?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Blir litt smågal av de innleggene som omtaler en person som "h*n"! Kan noen gi meg en god grunn til hvorfor det er så inni helvete hemmelig hvorvidt det er han eller hun det er snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir smågal av de som ikke skjønner at det heter "hva er det med HAM" eller "hva er det med HENNE".

Hva er det med han eller hun er det ikke noe som heter.

Når vi først er igang med å henge oss opp i ting mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du forstår kanskje at det ville vært enda mer poengløst å skrive "h*m" eller "h*nn*"?

 

HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ellers er jeg enig i det du sier. Man kan godt si "hva er det med han", men ikke "hva er det med hun".

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje noen er redde for at det er kjentfolk her og dermed ikke vil avsløre at de har en jente eller gutt. Det er for å anonymisere og veldig normalt å gjøre dette i debatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg, er anonym selv, men om jeg sier at jeg har en datter på 10 mnd, er det da noen som kan finne ut hvem jeg er? Og om noen beskriver en situasjon så noen kan kjenne dem igjen, hvordan blir de da mer anonyme ved å skrive h*n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel mer på hva de føler selv? Jeg er vant med at man omtaler personer som h*n på forum, nettopp for å anonymisere den personen det snakkes om. Nettetikette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skriver noe som jeg er redd noen skal gjenkjenne bruker jeg bare å forandre litt på historien (kjønn, alder etc) uten at det forandrer poenget i historien eller det jeg spør om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å forandre kjønn er mye bedre! Det blir ikke så tungt å lese når man ikke er helt sikker på hvordan man uttaler * :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...