Gå til innhold

Godteri under svangerskapet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig lite, passet kosten hele svangerskapet og prøvde spise sunt.

 

Spiste litt yoghurtis noen kvelder i uken på slutten pga halsebrann og ellers litt vanlig snop på lørdagene.

 

La på meg 12 kilo, 14 av de var vekk en uke etter fødselen så jeg la ikke på meg noe unødig.

 

Ungen veide 4858g ;)

Gener og ikke kosthold som bestemmer størrelsen på mine barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spiste veldig mye sjokolade.... mer enn vanlig, sikkert litt hver dag. jeg var unormalt sjokoman i svangerskapet!

gutten min var 4400 når han ble født, nå 4 mnd gammel og vel 9 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mer enn vanlig, dvs 2 ganger i uken kanskje. fikk en liten gutt på 2,8 kg to uker før termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste lite godteri (litt i helgene) og trente frem til nesten slutten (hvis det er av interesse..). Fikk en jente på 3700 g en uke etter termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg spiste store mengder sjokolade og fikk en baby på 3400 g. jeg gikkopp ca 15 kilo under svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

signerer hun over her....Stoooore mengder, gikk opp 15 kg,ungen veide 3kg! Antar det er individuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste godteri flere ganger i uka. Noen ganger mye, andre ganger lite. Drakk brus hver dag. Jeg gikk opp 16 kg, hvorav 10 forsvant med en gang ungen var ute, og 4 kg forsvant i løpet av de 2 neste mnd.

 

Babyen veide 3300 gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

under 1 gang i uka! merkelig nok liker jeg ikke godteri under svangerskapet. pleide å spise litt nesten hver dag før. og mye i helgene. men nå blir jeg dårlig av tanken på kunstig sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiste vel det jeg ville, når jeg ville. Snop.... hadde jeg lyst på, så spiste jeg. Har aldri hatt behov for å passe vekta.

 

2 barn, ene 3800g og andre 3500g. Helt normale, med andre ord.

 

Så lenge en ikke har diabetes i en eller annen form, så har ikke kostholdet til mor noe å si for barnets vekt ved fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt sjokolade-avhengig (fy meg!) og spiste nok sjokolade hver dag de siste 15 ukene iallefall...:s

Barnet var 3,2 kg.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...