Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #1 Skrevet 7. juni 2011 Hvor mye godteri spiste du under svangerskapet? Og hva var vekta på barnet?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 Veldig lite, passet kosten hele svangerskapet og prøvde spise sunt. Spiste litt yoghurtis noen kvelder i uken på slutten pga halsebrann og ellers litt vanlig snop på lørdagene. La på meg 12 kilo, 14 av de var vekk en uke etter fødselen så jeg la ikke på meg noe unødig. Ungen veide 4858g Gener og ikke kosthold som bestemmer størrelsen på mine barn...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 jeg spiste veldig mye sjokolade.... mer enn vanlig, sikkert litt hver dag. jeg var unormalt sjokoman i svangerskapet! gutten min var 4400 når han ble født, nå 4 mnd gammel og vel 9 kg.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #5 Skrevet 7. juni 2011 ikke mer enn vanlig, dvs 2 ganger i uken kanskje. fikk en liten gutt på 2,8 kg to uker før termin
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #6 Skrevet 7. juni 2011 Spiste lite godteri (litt i helgene) og trente frem til nesten slutten (hvis det er av interesse..). Fikk en jente på 3700 g en uke etter termin.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #7 Skrevet 7. juni 2011 jeg spiste store mengder sjokolade og fikk en baby på 3400 g. jeg gikkopp ca 15 kilo under svangerskapet
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #8 Skrevet 7. juni 2011 Glemte å si at jeg gikk opp ca 13 kg. Hilsen 1552
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #9 Skrevet 7. juni 2011 signerer hun over her....Stoooore mengder, gikk opp 15 kg,ungen veide 3kg! Antar det er individuelt
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #11 Skrevet 7. juni 2011 Spiste godteri flere ganger i uka. Noen ganger mye, andre ganger lite. Drakk brus hver dag. Jeg gikk opp 16 kg, hvorav 10 forsvant med en gang ungen var ute, og 4 kg forsvant i løpet av de 2 neste mnd. Babyen veide 3300 gram.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #12 Skrevet 7. juni 2011 under 1 gang i uka! merkelig nok liker jeg ikke godteri under svangerskapet. pleide å spise litt nesten hver dag før. og mye i helgene. men nå blir jeg dårlig av tanken på kunstig sukker.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #14 Skrevet 7. juni 2011 Spiste vel det jeg ville, når jeg ville. Snop.... hadde jeg lyst på, så spiste jeg. Har aldri hatt behov for å passe vekta. 2 barn, ene 3800g og andre 3500g. Helt normale, med andre ord. Så lenge en ikke har diabetes i en eller annen form, så har ikke kostholdet til mor noe å si for barnets vekt ved fødsel.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #15 Skrevet 7. juni 2011 Jeg var helt sjokolade-avhengig (fy meg!) og spiste nok sjokolade hver dag de siste 15 ukene iallefall...:s Barnet var 3,2 kg.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #16 Skrevet 7. juni 2011 Spiste masse godteri, har diabetes. fikk en unge på 3225 g.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå