Gå til innhold

Denne bloggen LIKER jeg;) Mange gode tips med tanke på sminke og produker. Dessuten skriver hun på en morsom måte;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er de så kyniske at de nekter å tro andre har noe positivt å si om noen, sier noen noe positivt MÅ det jo være selvskryt. Du vet - man kjenner andre best på seg selv og alt det der ...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke folk få lov å skryte på dette forumet eller er det bare drit drit drit det går i?

Skjerp dere.

Jeg har lest litt av hun også. Jeg synest hun gir kjempe brae tips:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste bloggene jeg følger med på er mine venners, ellers synes jeg vanlige folk jeg overhodet ikke har kjennskap til er møkkakjedelige å lese om. Folk som utnevner seg selv som eksperter på mote og interiør, uten noen faglig bakgrunn. Ser heller maling tørke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bloggen likte jeg:) KOmmer til å følge med videre. Nydelig dame forresten, naturlig vakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også denne bloggen;) Hun er flink til og skrive og hun mixer familielivet fint med stylingtips og hun er utrolig flink til det. Hun er også veldi pen og jeg syns ikke hun har en slik typisk "ross" blogg. Hun virker og ha begge beina plantet på jorda;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...