Gå til innhold

Ikke skyt! Jeg har lyst å begynne å blogge!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er helt i startfasen da, aner ikke hva jeg skal blogge om, skulle vært ønskebarn lignende tema, siden jeg ikke klarer å bli gravid, men vil jo ikke at familie, venner og jobb skal vite det så må finne på noe annet...

 

Eller kan man blogge om noe sånt uten å måtte gi ut navn og bilder av seg selv og sine? Blir litt vanskelig det også da egentlig!

 

Men så begynner jeg å lure på om det egentlig er en god ide. Jeg er som hun andre her i dag som skriver at jeg lett kan ta til tårer om noen sårer meg eller kritiserer meg... så kanskje jeg skal la være. Eller bare prate om ting som folk ikke gidder å krangle på...

 

Uansett vet jeg at hvis noen hadde lagt ut linken til bloggen min er på bim hadde jeg blitt slakta uansett!

 

Noen tips til hva jeg kan blogge om? Andre som har lyst å begynne å blogge? Hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke noe spesielt du vil si, men du vil gjerne si det likevel? Hvorfor det, egentlig?

 

Ikke stygt ment en gang, jeg er oppriktig nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogg om det du brenner for. Du velger selv hvor mye informasjon du legger ut om deg selv. Jeg startet en blogg en gang, om en sorg jeg gikk gjennom, men fikk ikke tid til å fortsette så la den ned. Skrev aldri hvem jeg var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm jeg brenner for baby... så kjipt det er hemmelig! Men hvis jeg kan være "anonym" kunne det gått... hmmm :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe godt spørsmål! Jeg må selvsagt velge i noen tema som opptar meg, men er så mange ideer på en gang, jeg vet ikke hva som på en måte er "oppbrukt" der ute.. vil ikke at det skal være nok en mammablogg, nok en interiørblogg.. osv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veien kan også bli til mens man går.

 

Et tips fra meg: Finn ut om du har talent innenfor noe. Blogg om det. Et helt eget emne og hold deg til kun det emnet.

 

Hvis du ikke har det så finn noe som interesserer deg og begynn med å samle informasjon om det. Det kan jo være noe du har personlig erfaring på?

 

Herlighet det finnes tusenvis av emner du kan blogge om.

 

Baking, strikking, hekling, sang og musikk, dikt, bursdager, sorg, sykdommer, biler, bøker, studier osv.

 

Lykke til.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange bra tips, takk skal du ha! :)

 

Å lage veien mens man går på den var godt sagt!

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...