Gå til innhold

Gaaad, jeg stoler på mannen min men..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

.. men når jeg leser artikler i aviser (som idag i dagbladet papirutgaven) ang "slik oppdager du utroskap""finn ut om mannen er utro".

Så tar jeg meg i å tenke at "jaa det stemmer jo mange av de punktene".

 

Nå skal det sies at vi har slitt litt den siste tiden, pga noe annet enn utroskap, og at mange av de punktene stemmer pga det han (vi) har gått igjennom. Sjekket facebooken hans da vi hadde det som verst, fant en uskyldig melding til ei han gikk på videregående med der det stod noe som "håper at du får en fin helg:) klem:)" Men jeg tenker jo det verste, dama bor jo på andre siden av landet, og mannen min er så og si aldri ute på byen eller noe annet!! Så hvorfor gjør jeg det? Det er så forferdelig slitsomt!!! Og når aviser trykker sånne dumme artikler,gjør bare at jeg begynner å tenke mer og mer...Vi har forresten vært sammen i 10 år. BLÆÆÆÆÆÆ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror media har skylden i at mange forhold kan ryke. Eller at mange gravide spes. førstegangsfødende kvinner får panikk pga alt som skrives. Ikke alltid like lett å sortere ut hva som er sunn fornuft oppi alt sammen.

 

Jeg hadde valgt å stole på mannen min i en slik sitasjon;) En klem er jo ganske uskyldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er helt enig!

Greit at man ikke skal være for godtroende, men man kan jo ikke gå og lete etter tegn konstant heller.

Jeg spurte mannen min rett ut hva han mente med meldinga,den var sendt fordi mannen hennes hadde gått fra henne og de to barna den uka. Jeg kan jo ikke nekte han å sende ut klemmer heller (selv om jeg kjenner at jeg blir litt sjalu;)). Han har og sagt at han aldri kommer til å gjøre noe sånt mot meg, at han heller hadde gjort det slutt før han fant seg ei på si ;) Så jeg har jo ikke noe grunn til å ikke stole på han heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig ubehagelig å bli overøst med utroskaphistorier i hytt og pine. I utgangspunktet stoler jeg helt på mannen min, og han har aldri gitt meg grunn til noe annet heller. Likevel kan man lett bli litt paranoid av det man leser/hører, noen ganger får jeg nesten inntrykk av at "alle" er utro...

Jeg har noen single venninner som drar på byen og på helgeturer etc. der det festes og drikkes mye. De forteller stadig om gifte familiefedre som prøver seg på både det ene og det andre. De opplever at menn generelt driter i kona når de har sjansen til å få seg noe på si, særlig når det er alkohol involvert.

Tror dere det er sånn at flertallet av menn er utro dersom de får sjansen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du snakker med han om det, ikke gøy å gå rundt å mistenke mannen for å har følelesr for en annen. MIn mann har flere jentevenner, men jeg kan ikke gå rundt å ikke stole på han. Jeg kan ikke nekte han å snakke med andre jenter/damer, da tror jeg bare jeg ville gjort det verre for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...