Gå til innhold

Fra sprinkelseng til vanlig seng...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det mest vanlig og begynne og bruke vanlig seng / junior seng ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi byttet til juniorseng da hun begynte å klatre utav selv..

Skrevet

med første ventet jeg til hun var 3, det var ett rent mareritt.

med andremann tok jeg det når han var 2, gikk som en drøm

Skrevet

Vi byttet seng når han var 2år.. sluttet med smukk samme natt, det vart litt for mye, men gikk bra :P Den værste overgangen var nok å slutte med smukken..

Skrevet

Gutten vår var med og valgte ut juniorsengen sin selv ca 1 mnd før han ble 3 år.

Han fikk beskjed at han kunne få den i bursdagspresang. Han gikk og gledet seg helt frem til bursdagen sin, og når den kom, var han så stolt..

Skrevet

Vi bytta til juniorseng når han var 1,5 år. Gjekk supert!

 

Skrevet

Med første bytta vi da han var rett over 2 år og det gikk veldig fint. Med andremann bytta vi for et par mnd siden da han var nesten 17mnd og det har gått over alle forventning. Var sikker på at han bare skulle krabbe ut av senga hele tida, men han har faktisk ikke gjort det en eneste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...