Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #2 Skrevet 7. juni 2011 veldig pent, internasjonalt og klassisk navn:)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #3 Skrevet 7. juni 2011 jeg synes det er nydelig vurderte det selv faktisk
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #4 Skrevet 7. juni 2011 Fint. Skulle jeg hatt en gutt er Johannes aktuelt, men johan er også fint
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2011 #5 Skrevet 7. juni 2011 Sønnen min heter det, så jeg syns det er ok, men vi har valgt å skrive det Johann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå