Gå til innhold

Hva faen feiler det denne dama her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke greit å legge ut sånt på et offentlig forum! Ren mobbing:-(

 

Du får tenke hva du vil om henne, men å drive denne form for hetsing er ikke ok.

 

Dette blir rapportert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes egentlig hu er litt tøff jeg ;)

skulle ønske jeg hadde litt av hennes selvtillit!!

det står faktisk respekt av det hun gjør!

hun er glad og fornøyd med seg selv uansett!

hun driter i hvordan hun ser ut og trives med seg selv.

mange av oss har faktisk litt å lære av hennes innstilling og holdning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama oppøker jo selv offentligheten med bloggen, da må man finne seg i å ligge lagelig til for høgg.

På den annen side ser jeg ikke hvorfor det skulle være noe i veien med hverken henne eller bloggen..? Hver sin smak, både bloggere og blogglesere.

 

 

(ikke hi, altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica

Hun er da vel så interessant som de forskjellig sminke-og-styling-bloggerne, en hverdagsdame med sans for det gode liv. Jeg følger ingen blogger, men denne har jeg sett link til før, der hun har filma seg selv som danser. Syns det var ganske flott og in your face til alle de lakkerte, fernisserte og stivna ungmøyene som skaffa seg botox på 20-årsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er jo fantastisk! Herregud, så forfriskende!

Haha, den dansen var virkelig kul, you go girl!

 

*vestlandsfæææn:)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skjønner jo at dama må ha en slags diagnose. Muligens lettere psykisk utviklingshemmet.

 

Smakløst å legge ut sånt HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jo forsåvidt denne nyheten var litt puzzling også jeg:

 

http://www.dagbladet.no/2010/11/10/nyheter/hacking/datainnbrudd/innenriks/14232346/

 

Et annet sted på nettet skrev hun at hun skulle intervjues av Kamille ifm at hun søker unge kosegutter på 16-17 år, altså temaet unge gutter/eldre damer- ser jo ikke ut som hun har fått napp i følge det bildet av mannen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idiotisk hu første dama her som skulle rapportere denne... syns det er bra jeg at alle her inne ser denne bloggen, og lærer å sette pris på seg selv slik man selv er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man sier ikke toppløs når det dreier seg om menn, ettersom de ikke har bryster å skjule. Menn går stadig bar overkropp... Hun var vel stolt av typen sin, da, og etter bildet å dømme er han ikke noen "kosegutt på 16-17 år" i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen som mobber det?!

Skal hun fratas alt ansvar og lulles inn fordi hun har (din påstand) cp?

Synes dama virker super, jeg, og er helt enig i at bloggen virker mye mer interessant enn interiørblogger. Hvorfor skulle ikke hun få ha en blogg som blir diskutert? Å bare si "stakkar, hun har cp" (eller andre diagnoser som er blitt slengt ut her) er å umyndiggjøre henne.

 

Det vil selvsagt være folk som ikke liker bloggen hennes, so what. Tipper det bryr henne midt i fletta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som vil rapportere dette 12:59.

 

Synes dette er mobbing, og ut fra de kommentarene hun får på bloggen sin, så er det skjult mobbing der også. Det (u)heldige er at hun ikke selv skjønner det.....

 

Derfor synes jeg ikke det er greit å henge ut mennesker på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der har du jammen meg rett 13:08. Hun bryr seg ikke fordi hun ikke oppfatter hva folk EGENTLIG skriver..........

 

Hun henges ikke bare ut herinne, men har sett opptil flere som har lagt ut diverse innlegg av henne på facebook også. Hadde ikke likt det om det f.eks var min søster.

Hun virker som om hun faktisk ikke vet bedre, og det finnes mange mennesker som elsker å henge ut sånne som henne.

Veldig synd, men likevel et faktum.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det greit å mobbe syke mennesker? Virkelig? Jeg trodde dette var et forum for voksne foreldre? Voksne mennesker mobber ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, dere har nådd toppen av lavmmål! Å mobbe en psykisk utviklingshemmet.....

 

Jeg skjemmes, og gremmes, over det faktum at dere faktisk er mødre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er du sikker på at hun faktisk ER det, 13.20..? Hun er jo i så fall ikke noe åpenbart kasus, da folk flest ikke oppfatter henne som PU. Og når hun i tillegg i den Dagbladet-artikkelen som er linket til ovenfor fremstår som politiker for Rødt og feminist, så vil jeg jo tro de fleste ikke øyeblikkelig kobler at hun er pu.. Jeg bare lurer, for synes jo hun virker ganske med, skriver om internasjonal politikk, Syria osv. (Men må si jeg ble litt undrende da jeg så den sminkebloggen). Mener ikke det ene eller det andre om henne her, men synes det er drøyt å komme med påstander om psykisk utviklingshemming om man ikke vet det heeelt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere virkelig ingenting å finne på om dagene? hver dag må dere dra frem en blogger å henge den ut på nettet bare fordi de er ikke er lik dere selv. Nå må dere til helvetet ta å tenke dere om.. hva om de hadde vært deres egne barn?

Håper for guds skyld håpe at dere ikke har barn.. vokse opp i ett hjem med foreldre som mobber...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...