Gå til innhold

Har slettet meg fra facebook...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt ei venninne som viste seg til å være sååå falsk så jeg bestemte meg for til å holde litt avstand. Ho har gått bak ryggen på meg men lekte venninne. Heller er jeg uten venner enn å ho venner som ikke er å stole på. Ho tok kontakt med meg her en dag. Sendte masse meldinger på chatten og jeg gadd ikke å svare. Til slutt svarte jeg bare at jeg ikke likte det ho gjorde og at ho har gått bakk ryggen på meg og at jeg synes ho er falsk. Ho ble fly forbanna og svarte spydig tilbake og slettet og blokkerte meg fra facebook rett etterpå. Dagen etterpå skrev ho noe på facebook om Få vekk rusket og nyt det gode og ekte. Jeg vet ho mente meg. Jeg fikk vite det av noen andre. Ho har slettet resten av min familie også nå slik at ho kan skrive ting på facebook om meg uten at jeg klarer å få vite det. Jeg synes slikt er utrolig ekkelt. Ho har gjort det samme mot en person før. Nå er ho hevnsyk og skal baksnakke om meg til andre for å gjøre livet surt for meg. Jeg er gravid og takler ikke så godt styr nå.

 

Hva ville dere ha gjort i min situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er det noe å ta på vei for da?

glem henne da vel?!

hun er jo ikke verdt ditt vennskap uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette må du bare heve deg over.Hun er jo tydeligvis forstyrret i hodet sitt og bruker dette som hevnaksjon mot deg.Det at hun og har slettet din familie er jo i grunnen bare bra,så slipper dere å ha noe mer med dette mennesket å gjøre.

Sånne "venner" trenger man ikke og du skal være glad for å bli kvitt henne. Andre kommer til å se gjennom løgnene hennes etterhvert.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke slenge dritt uten å få noe av det på seg sjøl, heter ordtaket, og det betyr at de som baksnakker blir oppfatta som negative og usympatiske av dem som hører på. De som kjenner deg vil ikke la henne endre inntrykket de har av deg. De som ikke kjenner deg trenger du ikke tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ei jeg kjenner hadde en slik status for ikke så lenge siden, men har glemt jhvem! Husker bare statusen... kan du si meg forbokstaven? Er jo greit å vite hva slags folk man kjenner.......! :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare tenkte å høre andre sine meninger. For meg er sånn oppførsel vanskelig å forstå for jeg selv er ikke sånn. Jeg glemmer ho nå så klart. Men trasig synes jeg også om ho skal sladre til andre og hevne seg. Vi bor på en ganske så tett plass der alle kjenner alle. Da er det ikke så lett å bare drite oppi alt dramaet. Jeg skal få en baby snart og har ikke tid til sånn tull!

 

Trist når folk skal være sånn synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...