Gå til innhold

trøtt, eller? hvordan er formen?


Smiley85

Anbefalte innlegg

Her måtte jeg ha en hvil etter mann og barn var sendt avgårde imorges, før jeg spiste frokost. slipper heldighvis unna kvalmen (til nå hvertfall), men svimmelhet og trøtthet er det nok av.

 

Hvordan er formen deres for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trøtt?? Føles som om noen har slått meg i hodet med en slegge. Har lyst til å sove hele tiden. Uheldigvis meldte kvalmen seg hos meg fra uke 2 og har bare blitt verre siden det, men kaster heldigvis ikke opp. Ikke uvanlig at jeg må holde meg fast for å ikke dette overende. Noen ganger går alt rundt. Håper virkelig det gir seg snart for det går litt ut over humøret må jeg innrømme.

 

Noen som har det på samme måte? Føler meg utrolig sær og litt hypokonder aktig. Dette er første graviditeten min så er ikke helt sikker på om det er vanlig å føle seg så utmattet.

 

Cygnus

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes, jeg har vært så trøtt - og sliten - enkelte dager.. Nå syns jeg å ane at jeg begynner å bli litt våknere, men jeg er ikke sikker. Sist gang var jeg trøtt fram til den 12. uka, minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøtt å sliten ja!! bor i tredje etasje å i går måtte jeg faktisk ha en pause når jeg kom opp, heeelt ferdi :/ slokna 22.30 og stod opp 12timer senere :P

har ikke vært så mye kvalm de siste to dagene,k så jeg håper at det begynner å gi seg nå. denne kvalem har virkelig gått utover humøret mitt så jeg syns så synd i gubben :P

 

Ellers gleder jeg meg til uke 12, kontroll og ultralyd!! dette er min første så jeg er så spent på alt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+1 i dag. Er sinnsykt trøtt, veldig svimmel og frosten. Kjenner at ømheten fra brystvortene har begynt å bre seg ut i brystene nå. Er heldigvis ikke noe kvalm *bankibordet* ;) Synes faktisk det er betryggende å ha disse symptomene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja jenter da er klokka litt over to og denne dama har allerede sovet 3 timer fordelt på to hviler. haha. kan jo skylde litt på været også. regn er ikke akkurat oppløftende.

 

det som virket best forrige gang på den sinnsyke kvalma var mandler og farris, og begge deler hjelper også på halsbrann, men det håper jeg er en liten stund til ennå.

 

 

og er det flere som kjenner til "bomull i hodet følelsen" ? som om 90% av hjernecellene har skrudd seg av og det er faktisk verre enn ammetåka. Distre er liksom bare mellomnavnet. plutselig har iqen forsvunnet, hehe.

 

 

men for all del jeg skal ikke klage, dette er veldig ønsket, og stortsett er formen ganske bra :) og sammenlikna med sist, så føler jeg meg nesten ikke gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sover og sover med en gang jeg har en liten mulighet. Er sååå vanvittig trøtt hele tiden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt ja, det er nå hvertfall sikkert. Med 100% jobb der jeg sitter foran skjermen konstant, og ei turboprinsesse på 18 mnd hjemme er det kanskje heller ikke så rart:) Prøver å legge meg tidlig for å få sovet ut, men det funker dårlig.. Så her blir det vel en 6-7 timer søvn i døgnet, noe som er altfor lite kjenner jeg.

 

Ellers er formen upåklagelig, var litt morgenkvalm et par uker men det er borte nå. Eneste er at jeg er litt svimnel til tider, fryser som besatt, og har denne "bomull i hodet" følelsen som ei beskreiv lengre oppe. Og en matlyst ut av en annen verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er i uke 12 nå, å har vert supertrøtt hele tiden. Men nå har jeg endelig fortalt om graviditeten til kollegaene mine, som sikkert bare har trodd at jeg har vert veldig uopplagt å sløv. Har duppet av et par ganger på jobben ja, og jeg jobber i barnehage,så det er ganske godt gjort :P jeg er i vertfall nødt til å sove middag hver dag. De gangene jeg ikke har tid til det, er jeg stuptrøtt på kvelden og sovner med en gang:) ellers ingen plager, har ikke vert kvalm i det hele tatt, ganske fornøyd med det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...