Gå til innhold

Flere som kjøper 3 for 69,- spekeskinkene på Coop og som har reagert på dette:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser veldig nøye på pakkene jeg kjøper da jeg hater fett.

Ofte har jeg funnet en pakke hvor første skive er super, men resten er bare full av fett.

Kunne ha trodd at det var resultat av siste skive fra ett parti og starten på neste, men når jeg kjøper to pakker hvor første skive er helt like, og dritten som ligger etter den er helt lik begynner jeg å lure.

På det verste kjøpte jeg to pakker hvor første og siste skive på begge var helt identiske. mens det imellom var også identiske, men størsteparten var rent fett.

 

Greit det er billig, men det er da skikkelig lureri og legge en pen skive på toppen for å få solgt dritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg ikke opplevd hverken i fjor eller i år, og jeg har virkelig fråtset i 3 for 69-tilbudene. Jeg er skikkelig glad i spekemat. Baconet også er bra, og anbefales på det varmeste.

 

Jeg opplever at det er kvalitetsvarer de har, er spesielt fornøyd med at selbu blå og lambipapir er med.

 

Likte også godt potetsalaten, det nærmeste hjemmelaga jeg har smakt av kjøpesalater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjøper også bacon til 3 for 69,-

Har ikke testet potetsalaten, skal gjøre det.

Men hva er Selbu blå?

 

Kanskje det med spekeskinken er forskjellig fra landsdel til landsdel. Jeg bor i Bergen og har opplevd det så ofte at det ikke kan være tilfeldighet. Seneste på to av fire pakker jeg kjøpte igår.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke merket noe slikt med spekeskinkene. Kjøper mye av den og brien som er med i tilbudet 3 for 69,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter du å kjøpe pakkene når de bare inneholder dritt og du vet om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...