Gå til innhold

Jeg ønsker meg flere barn, mannen min vil ikke.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min og jeg har et fellesbarn. Jeg har et barn fra før. Mannen min er like god og snill med begge to.

 

Det er helt min egen feil. Mannen min har helt siden vi taff hverandre vært tydelig på at han ikke ønsker barn. Allikevel valgte han å få et barn med meg, fordi han så hvor viktig det var for meg. Han er en fantastisk tålmodig og snill pappa som elsker lillejenta over alt!

 

Og så: Jeg trodde jeg hadde forsonet meg med at hun skulle bli mitt siste barn. To barn er jo fint, ikke sant? Nå lengter jeg imidlertid etter flere. Har alltid ønsket meg mange barn, men forelskelsen i mannen min overskygget dette ønsket en periode. Nå er drømmen om flere tilbake. To til hadde vært ideelt. Men mannen min sier nei. Forståelig nok, siden han aldri lovet å ta del i en sånn babyboom.

 

Allikevel sørger jeg! Det er en sånn klump i brystet mitt som liksom ikke vil vekk. En tristhet som drar meg ned. Det påvirker forholdet vårt også, noe som er urettferdig overfor mannen min - han er er nydelig og raus mann og far/stefar. Samtidig kjenner jeg at jeg mister noe av de gode følelsene for ham når han "nekter" meg det jeg ønsker meg mest i verden. Føler at jeg er slem med ham - han har jo aldri lovt meg flere barn, aldri gitt meg håp om at det skulle bli flere engang... Det er jo bare jeg som ikke kan legge drømmene mine tilside.

 

Noen som har noen tanker til meg? Noe som kan hjelpe meg å forsone meg med og være glad for det livet som jeg faktisk har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet hvordan du har det, for jeg har hatt det likedan. Det er vondt, og man blir nesten "panisk" på hvordan man skal klare å få overtalt mannen.

Jeg prøvde mange forskjellige metoder for å få ham med på å få en til, men ingenting hjalp..

 

Vi har også 2 barn sammen.

 

Nå har jeg forsont meg med at han ikke vil ha flere, og at vi faktisk må være TO om å ønske flere barn. Jeg har bare måtte respektert det. Noe som var vanskelig, men som har gått seg til etterhvert.

 

Ta tiden til hjelp. ikke mas på ham når du vet at han ikke er til å rokke. Det skader både forholdet og familien din. Innfinn deg med fakta. Etterhvert vil du se at du vil "finne roen" med å være fornøyd med de to dere har!

Det har iallefall jeg;-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...