Gå til innhold

Auda, farvet håret og det ble IKKE som jeg tenkte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det ble SVART. Det skulle det IKKE bli nei. Kjøpte farven cacao og det skulle bli brunt. Vil så absolutt ikke ha svart hår da jeg hadde tenkt å spare til litt lengde på det nå. Har hatt kort i flere år.

Hvordan vil det bli med avfarving og så farve i en lysere bruntone?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se det ann noen dager... kan hende det lysner litt og blir brunt.... mitt blir svartaktig i starten hver gang... men mere brunt etter noen vask ;) 2 - 3 dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt hår blir alltid en del mørkere enn angitt farge på pakkene.

Men jeg ville ikke ha gått igang med avfarging, da dette sliter veldig på håret og antagelig ikke vil gjøre resultatet stort bedre.

 

Det du KAN gjøre, er å gå til frisøren og få de til å legge inn noen highlights, altså svake, tynne striper i en lysere nyanse, slik at håret ditt ikke blir så mørkt.

 

Neste alternativ er å vente tålmodig, da fargen ette ren tid uansett vil bli lysere. Neste gang du farger, velger du en tone som er lysere. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis håret ditt er tørt/slitt vil det trekke til seg mer av fargen og bli mørkere, men den vil skli ut etter en liten stund. Ville ikke tatt avfarging på det iallefall, DET sliter på håret... Se det an noen dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...