Gå til innhold

Hva solfaktor bruker dere ??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Leste en blogg om hva solfaktor man bør bruke osv, så høyt som solfaktor 50?? Hva bruker dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Juliea+gullet07.03.11

30 på bryst og noen steder i ansiktet. Ellers 15 i ansiktet er faktor i min dagkrem.

6 på armer og legger, de er så mye ute i sol så de er vel litt herdet, eller det er kanskje feil å tenke sånn, men det tenker jeg og jeg blir aldri brent. Blir fort brun.

 

baby bruker 30 samme som jeg på brystet/hals...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukter faktor 6 på armer, mage og rygg og 12 i ansikt og de stedene jeg har lett for å bli solbrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker aldri solskrem. Hater generelt kremer man skal ha på kroppen. Klissete og ekkelt. Vil jo bli brun i tllegg. Vil bli fort brun, og ikke i slutten av sommeren.

 

 

Bruker solfaktor 30 på barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVILKEN solfaktor.

 

Ved det ikke er fint å pirke, men herregud mennesker, dere blir ikke tatt seriøst om dere ikke klarer å skrive/snakke riktig på barneskolenivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna bruker 30

 

Jeg bruker 8 eller 20 alt etter hvor lenge jeg skal være ute og hvor mye sol det er.

 

 

Mannen bruker ikke solkrem, kun hvis han blir litt rød noe som er sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja usj, det er skikkelig ekkelt med solkrem, mye bedre med kreft og digre pigmentflekker.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem, hva og hvor?

 

Hvilken!

 

Eventuelt hva slags.

 

 

Jeg hater dere alle sammen, som ikke kan gramatikk.

En vakker dag skal jeg bli kjent som den nye Hitler, bare at jeg ikke bryr meg om hudfarge eller religion.

Jeg skal gå fra dør til dør med en skriveoppgave og de som ikke passerer nåløyet, blir skutt på stedet.

 

mhm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudlegen min anbefaler faktor 50, og får ikke understreket nok at faktoren ikke kanbli høy nok. Jeg følger rådet hans fanatisk;-)

 

Man blir jo like brun, og får mindre av den skadelige strålingen. Skjønner ikke at noen vil utsette seg for kreft unødig ?? Er livredd hudkreft, og vet at vi er på topp under Australia på hudkreft. Uvettig soling/grilling er årsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk supergrei. :)

 

Du skulle bare visst hvor mye eder og galle jeg pleier å holde igjen!

 

 

...og btw...ironi er flittig brukt i en hel del menneskers humor. Til og med sarkasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...