Gå til innhold

Jobbintervju


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hjelp, jeg skal på jobbintervju og de vil at jeg skal ta med vitnemål. Mitt vitnemål er ikke noe å skryte av, så nå vet jeg ikke om jeg tør å dra dit... noen som har hatt dårlig karakter, men likevel fikk jobben? og er det noen som kan gir meg oppmuntrende ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har nettopp fått jobb uten både vitnemål og attester-det er personen de ser på,ikke karakterer:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Ga meg et lite håp og sjanse for å få et fast jobb.

 

hilsen hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har ansatt folk så har jeg ikke sett på resultatet på vitnemålet, men at det er bestått og så har jeg sett på fraværet... DET er viktig...! Lite fravær...da kommer du langt opp på min liste.... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, fravær og karakterer henger svært ofte sammen. Har du veldig lite fravær men dårlige karakterer vil jeg gå så langt som å tenke enten lese/skrive vansker eller bare dumhet. Ingen av delene er positivt for dem jeg ansetter hos meg. Topp karakterer men litt mer fravær vitner om modenhet i den grad at man klarer det faglige tross fravær. Hvem har ikke vært ung og skulket. Sammenligner med attester fra tidligere jobber, hvis de nevner ordet presis og pliktoppfyllende regner jeg med at personen har modnet og vokst fra seg skulkingen. Når det er sagt, lærer man mye om personen når man møter han/henne. Å være sterk faglig er for meg svært viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg lettet av de to siste svarene her :P

Har utrolig mye fravær på vitnemålet fra vgs. Hadde en del fam.problemer og flyttet blant annet hjemmefra som 16-åring.

Men karakterene er reltativt gode, èn sekser, en del 5ere, noen 4ere og ett par 3ere(matte og naturfag..gikk rett og slett ikke inn).

Attestene mine fra tidligere jobber er svært gode. Har alltid vært pliktoppfyllende i forhold til jobb, selv om fraværet var høyt på vgs.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...